מבזקיםמשפטי/פלילי

שקמה ברסלר נגד טלי גוטליב – הוגשה תביעת לשון הרע

פרופ' שקמה ברסלר הגישה היום (חמישי) באמצעות עורכי הדין עידן סגר ואוהד רוזן, תביעת לשון הרע בסך 2.6 מיליון שקלים נגד ח"כ טלי גוטליב ו-6 פעילי רשת נוספים אשר שיתפו את השקרים החמורים של גוטליב, וביניהם מני אסייג וסמדר הילה שמואלי.

בכתב התביעה נרשם בין היתר: "…תובענה זו מוגשת נוכח אסופת שקרים בוטה, קונספירטיבית ומעוררת חלחלה שהופצה בעניינם של התובעת ובן זוגה (שהינו עובד ציבור). בלב הפרסומים, עלילת דם כנגד התובעת והאשמתה בבגידה במולדת, בקשר עם ארגון הטרור חמאס, ובאחריות לטבח הנורא שביצעו מחבליו ביום 7.10.

עוד נרשם בכתב התביעה: מהנתבעים פרסמו שקר בדבר שיחה שגופי המודיעין בארה"ב יירטו כביכול בין בן זוגה של התובעת לבין רב המרצחים יחיא סינוואר; פרסמו שקר בדבר פגישה כביכול של התובעת עם ראש המוסד שהתקיימה עקב כך, עובר לטבח יום 10.7, וחוסה כביכול תחת צו איסור פרסום; פרסמו שקר בדבר קשרים כביכול של התובעת עם בכירים בגופי המודיעין והביטחון, שהובילו כביכול לטבח יום 10.7; פרסמו שקר בדבר בריחה כביכול של התובעת מהארץ לאחר טבח יום 10.7; פרסמו שקר בדבר מחיקה כביכול של פרסומים של התובעת ברשתות החברתיות, בניסיונה כביכול להעלים או לטשטש "ראיות"; ועוד בדיות והשמצות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
חברת הכנסת טלי גוטליב במליאה, 29.11.2022.
ארכיון. צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת

ב

Back to top button