מבזקיםמשפטי/פלילי

הרצח בצפון: בעל המסעדה נורה למוות בכניסה לעסק, שמו הותר לפרסום

כוחות משטרה ומד"א הוזעקו הבוקר (שבת) בעקבות דיווח על אירוע ירי בכפר הדרוזי ירכא. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו גבר בן 42 כשהוא ללא סימני חיים עם פציעות חודרות ונאלצו לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום במד"א חטיב שאחדה סיפר: "כשהגענו למקום הייתה המולה, הובילו אותנו אל הגבר שהיה מחוסר הכרה וסבל מפציעות חודרות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו."

שוטרי תחנת גליל מערבי שהגיעו לזירת האירוע החלו באיסוף ממצאים בזירה ובחקירת הרקע והנסיבות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד מחוז חוף ניצב דני לוי, סיים לפני זמן קצר הערכת מצב בזירה בעקבות הרצח ובסיומה הטיל את החקירה על היחידה המרכזית לחקירות (ימ"ר) מחוז חוף.

מבירור ראשוני של האירוע עולה כי קורבן הרצח הוא תושב ירכא, ענאן חביש בעל מסעדה מקומית. הוא נורה למוות בכניסה לבית העסקה כשהגיע הבוקר לפתוח את המקום.

יש לציין כי מדובר באירוע האלימות השלישי בשעות האחרונות. הלילה נפצע גבר כבן 30 במצב קשה באירוע אלימות ברחוב תהילה בטבריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינו אותו למרכז רפואי צפון (פוריה) כשהוא במצב לא יציב עם פציעות חודרות. באירוע אלימות נוסף נפצע קשה צעיר כבן 21 ברחוב הרב פתאל בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו אל בית החולים שערי צדק בעיר עם פציעה חודרת. המשטרה חוקרת את נסיבות האירועים.

בארגון יוזמות אברהם מעדכנים כי בעקבות הדיווח על מותו של עדנאן שחאדה, שנורה לפני שבועיים בדיר חנא, והרצח של הצעיר מג׳לגוליה שנורה בשכם עלה מספר הקורבנות בחברה הערבית ש קיפחו את חייהם מתחילת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה ל-13. כאשר בתקופה המקבילה אשתקד היו 10 קורבנות.

רצח - ירכא - זירת אירוע - משטרה
צילום: דוברות המשטרה
רצח - ירכא - זירת אירוע - משטרה
צילום: דוברות המשטרה
ענאן חביש שנוה למוות בירכא
בעל המסעדה ענאן חביש שנוה למוות בירכא

Back to top button