חדשות הארץמבזקים

מארגני עצרת הניצחון: לא נאפשר נאומי פוליטיקאים

המילואמניקים מארגני עצרת הניצחון הודיעו היום (רביעי) שבעצרת ההמונים שתתקיים ביום חמישי מול קריית הממשלה בירושלים לא ינאמו פוליטיקאים. המארגנים הסבירו את ההחלטה: "זו לא עצרת פוליטית. אנחנו לא רוצים חיבוק של פוליטיקאים לא מימין ולא משמאל, אנחנו דורשים הכרעה. נבחרי הציבור, מקבלי ההחלטות צריכים לראות שעם ישראל מאוחד כולו סביב הרצון להמשיך את המלחמה ולהכריע את האויב ולהפוך את האסון לניצחון היסטורי זו שעה גורלית. אם מקבלי ההחלטות יכנעו ללחצים הם צריכים לדעת שיהיה לכך מחיר ציבורי. זו המטרה של העצרת. כל מי שמזדהה עם המסר הזה המקום שלו איתנו".

בין הנואמים בעצרת יהיו גלית ולדמן, אמו של רס"ן אריאל בן משה שנפל בקרב הגבורה על הגנת קיבוץ רעים, גדען אבעס אחיו של רב סרן ג'מאל אבעס מסיירת צנחנים, אליהו ליבמן, שבנו אליקים חטוף בידי חמאס, איציק בונצל שבנו סמ"ר עמית בונצל נפל בקרבות במרכז הרצועה, והרב בני קלמנזון שבנו אלחנן נפל בקרבות הגבורה ב 7.10 בעת שחילץ למעלה מ 100 מתושבי בארי והילה ברוך ליליאן תושבת שדרות ונציגת פורום עוטף ישראל.

את עצרת הניצחון מארגנים 'מאהל המילואימניקים', ארגון שקם על ידי לוחמי מילואים ששוחררו אחרי שירות מילואים ארוך בגבול הצפון וברצועת עזה מה-7.10 במהלך שירותם הלוחמים חוו תסכול רב מהוויתורים על ההישגים הצבאים שצה"ל השיג בכיבוש צפון הרצועה ויצאו בתחושה שהתפיסה הביטחונית של ישראל לא השתנתה, ואנו חוזרים לאסטרטגיית הסבבים שתביא את מתקפת החמאס הבאה בקרוב. במקום לשוב למשפחה, החליטו להקים מאהלים בירושלים, בתל אביב ובחניון רעים שקוראים להכרעת האויב, הכרעה הכוללת לקיחת שטח משמעותי מהאויב. וכעת המארגנים פונים לציבור מכל הקשת הפוליטית בקריאה להגיע לעצרת ולדרוש מהממשלה להפסיק להתקפל, ובמקום זאת לשדר עוצמה מול החמאס, לדברי המילואימניקים: כל גילויי חולשה יביא עלינו עוד מוות ועוד חטיפות, מות חברינו לא יהיה לשווא.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מארגני העצרת צופים כי בעצרת ישתתפו עשרות אלפי משרתי מילואים, מפונים מהעוטף, משפחות חטופים, משפחות שכולות ואזרחים רבים שרוצים שינוי. בין השותפים לקיום העצרת חברו ארגונים ותנועות כמו לובי 1701 מהצפון, אימהות הלוחמים, פורום תקווה, החזית האזרחית ופורום עוטף ישראל של תושבי עוטף עזה.

עצרת - המילואימניקים
צילום: מאהל המילואימניקים
מילואימניקים - מחאה - מלחמה -
צילום: מחאת המילואימניקים

Back to top button