חדשות הארץמבזקים

סוף עצוב: נקבע מותו של לוחם מילואים שנדבק מפטרייה מסוכנת בעזה

חנן דרורי, לוחם צה"ל במילואים בשנות ה-20 לחייו נפצע קשה ברצועת עזה לפני חודש וחצי מפגיעת טיל נ"ט ונדבק בפטרייה מסוכנת. הוא אושפז במרכז הרפואי שיבא בתל השומר וכל הניסיונות לייצב את מצבו עלו בתוהו.

בעקבות הזיהום החמור פנתה משפחתו של הלוחם באמצעות בית החולים לחברת פייזר על מנת לקבל תרופה ניסיונית בשם "Fosmanogepix" והיא הובאה לארץ מאירלנד, אך למרות זאת מצבו של הלוחם לא השתפר והבוקר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

"סוף עצוב. הלוחם שנפצע בעזה ונאבק בזיהום פטרייתי מת מפצעיו הבוקר. התרופה הנסיונית הגיעה, אך לא הצילה את חייו. נלחם על חיי המדינה ואחר-כך על חייו שלו באומץ רב." כתב העיתונאי בן כספית בעמוד ה-X שלו (טוויטר לשעבר).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בית חולים שיבא תל השומר
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

מהמועצה האזורית בנימין נמסר: "אנו מודיעים בצער על נפילתו בקרבות הגבורה בעזה של לוחם המילואים, חנן דרורי הי"ד בן היישוב פסגות בבנימין, לאחר שנפצע לפני כחודשיים. חנן, בן 26 הותיר הורים ושלושה אחים. היה לקראת אירוסין. הוא נפטר לאחר שנאבק על חייו במשך כחודשיים. לצד הפציעה הקשה הוא נאבק בזיהום שתקף את גופו עד לפטירתו הלילה."

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ אמר: "הכרתי את חנן כשכן יקר. איבדנו עלם חמודות יפה תואר עם חוש הומור וטוב לב. בחור חכם ומבריק. אנחנו מחבקים את המשפחה כולה ואת ההורים היקרים טלי ורוני. נתפלל שיהיה מליץ יושר עבורנו ולהמשך המלחמה עד לניצחון".

חנן הוא בן היישוב פסגות השלישי שנהרג במלחמה.

חנן דרורי ז"ל
חנן דרורי ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

Back to top button