מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום מזעזע: חסם את רכבה של בת הזוג לשעבר וביצע בה וידוא הריגה

חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר, במחוז חוף, סיימו היום (רביעי) את פיענוח החקירה נגד תמיר ג'ומעה בן 36, תושב סולם, בחשד לרצח של בת זוגו לשעבר, שני בכר, תושבת נתיב השיירה בת 31 לפני כחודש סמוך לצומת רגבה.

המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לרצח שארע בכביש 4 סמוך לצומת מתחם רגבה. מחקירת המשטרה עולה כי בין החשוד לקרבן הייתה היכרות מוקדמת, החשוד ארב לה ברכבו בסמוך למקום העבודה שלה והחל עוקב אחר נסיעתה.

סמוך למתחם רגבה בכביש 4 האיץ החשוד את מהירות נסיעתו עד לרגע שבו 'ניגח' את רכבה של הקרבן לעבר מעקה הבטיחות בשול. בשלב זה ירד החשוד מרכבו, ניגש לעבר הנהגת וירה בה מספר פעמים ולאחר מכן ירה בעצמו. כתוצאה מהירי נקבע מותה של בכר ז"ל וג'ומעה פונה במצב קשה לבית החולים בנהריה עם פצע ירי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר ניהלו חקירה יסודית במהלכה אספו ראיות, גבו עדויות וביצעו חקירה פורנזית לצד איסוף מצלמות האבטחה החשוד נעצר לחקירה בחשד לרצח בסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט. היום, בתום מיצוי חקירת המשטרה וביסוס התשתית הראייתית בתיק, הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים על ידי פרקליטות חיפה.

מכתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד תמיר ג׳ומעה בגין רצח בת זוגו לשעבר שני בכר ז״ל, באמצעות עו״ד מוחמד מולא מפרקליטות מחוז חיפה עולה כי ג'ומעה והמנוחה בכר ז"ל הכירו לפני כעשר שנים, במסגרת שירות משותף במשטרה, ובין השניים התפתח קשר זוגי.

ביוני 2023 בכר ז"ל הודיעה לנאשם על רצונה לסיים את הקשר הזוגי. ג'ומעה לא קיבל את החלטת המנוחה וניסה להשפיע עליה תוך שהוא מגיע אליה לעבודה ולבית, שולח מתנות ומכתבים ואף מודיע לה שהוא יפגע בעצמו אם לא תחזור מהחלטתה. המנוחה לא חזרה בה מהחלטתה למרות ניסיונותיו המנוחה לא חזרה בה מהחלטתה לאור האמור תכנן ג'ומעה לירות במנוחה ואז לירות בעצמו.

ביום 09/01/2024, הגיע ג'ומעה לקיבוץ שומרת המתין שהמנוחה תצא ממקום עבודתה והחל לעקוב אחריה. המנוחה הבחינה ברכבו של ג'ומעה נבהלה, התקשרה למוקד 100 של משטרת ישראל, מסרה כי הנאשם רודף אחריה וביקשה התערבות וסיוע של המשטרה. בעודה משוחחת עם המשטרה ישראל, ניסתה המנוחה להימלט אז הסיט ג'ומעה את רכבו והתנגש ברכב המנוחה, כתוצאה מהפגיעה נלכדה המנוחה במושב הנהג.

לאחר ההתנגשות יצא ג'ומעה מרכבו, כשהוא נושא אקדח שהביא עמו, רץ לכיוון רכב המנוחה, שלף את האקדח וירה לעברה חמש יריות מטווח קצר. מיד לאחר מכן, הצמיד את הקנה של האקדח לסנטרו, וירה יריה אחת. בעקבות הירי נגרם מותה של המנוחה במקום. הנאשם טופל על ידי פרמדיקים שהוזעקו למקום, והובהל למרכז הרפואי לגליל, הנאשם עבר ניתוח אושפז במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם עד ליום 15/01/2024. כתב האישום הכולל בקשה למעצר עד תום ההליכים מייחס לנאשם רצח בנסיבות מחמירות ועבירות בנשק.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
זירת אירוע - משטרה - כביש - חבלן
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button