מבזקיםרצועת עזה

תיעוד המבנה ממנו חולצו החטופים, ארגוני הטרור: "הכיבוש ממשיך בפשעיו"

ברצועת עזה פרסמו הבוקר (שני) תיעוד של המבנה בו הוחזקו שני החטופים הישראלים, פרננדו סימון מרמן (60) ולואיס הר (70) אשר חולצו הלילה במבצע משותף של צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל (ימ"מ) ברפיח.

בתוך כך, ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האסלאמי פרסמו הודעות לתקשורת בעקבות החילוץ הנועז.

בהודעת חמאס נכתב: "התקפת צבא הכיבוש הנאצי על העיר רפיח הלילה, ומעשי הטבח הנוראים שלו נגד אזרחים חסרי הגנה וילדים, נשים וקשישים עקורים, שגבו עד כה את חייהם של יותר ממאה אנוסים, נחשבים להמשך של רצח העם. מלחמה וניסיונות העקירה הכפויים שהיא מנהלת נגד עמנו הפלסטיני. התקפת הטרור של צבא האויב על העיר רפיח היא פשע משולב, המשך מלחמת רצח העם והרחבת מרחב הטבחים שהוא מבצע בעמנו, לאור התנאים הטרגיים שהעיר הזאת חווה עקב אוכלוסייתה המונה כ-1.4 מיליון אזרחים, והפיכת רחובותיה למחנות לעקורים. החיים בנסיבות קשות ואכזריות ביותר, כתוצאה מהיעדר צרכי החיים הבסיסיים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמרו בחמאס כי "ממשלת הטרור של נתניהו וצבאו מתעלמת מהחלטות בית הדין הבינלאומי שניתנו לפני שבועיים ואישרו צעדים דחופים הכוללים עצירת כל צעד שיכול להיחשב כמעשי רצח עם. הממשל האמריקאי והנשיא ביידן נושאים באחריות מלאה מול ממשלת הכיבוש לטבח הזה, בגלל האור הירוק שנתנו אתמול לנתניהו, והתמיכה הגלויה שהם מספקים לו כסף, נשק וכיסוי פוליטי להמשך מלחמתו של רצח עם ומעשי טבח."

"אנו קוראים לליגת המדינות הערביות, לארגון לשיתוף פעולה אסלאמי ולמועצת הביטחון של האו"ם לנקוט בפעולה דחופה ורצינית כדי לעצור את התוקפנות הציונית ואת הפשעים המתמשכים של רצח עם נגד אזרחים חסרי הגנה ברצועת עזה." נכתב בהצהרת חמאס.

בג'יהאד האסלאמי נכתב בהצהרה לתקשורת: "התעקשותו של הכיבוש להמשיך בפשעיו, במיוחד ביצוע טבח מחריד בעיר רפיח אמש, היא המשך של מלחמת ההשמדה השיטתית נגד העם הפלסטיני. התעקשות זו מוכיחה שממשלת הישות מזלזלת בכל הנורמות והמוסכמות הבינלאומיות, במיוחד את החלטות בית הדין הבינלאומי לצדק, החלטות האו"ם ומה שנקרא הקהילה הבינלאומית."

עוד נכתב בהצהרה כי "פשעים אלו מאשרים, מעל לכל ספק, כי הממשלה הפושעת של הישות אינה מעריכה את דעת הקהל הבינלאומית או את בעלי בריתה. אנו מזהירים את העולם כולו, במיוחד את מדינות ערב, כי מתקפת הכיבוש ברפיח נועדה לעקור את עמנו מאדמתם ולחסל את העניין הפלסטיני, המאיים על הביטחון הלאומי הערבי והאסלאמי. אנו רואים בממשל ביידן אחראי להמשך מלחמת ההשמדה של הכיבוש נגד עמנו, אשר מספק לו תמיכה צבאית וכספית, כיסוי פוליטי ופטור מאחריות ועונש."

הסהר האדום הפלסטיני הודיע לפני זמן קצר כי מספר ההרוגים הלילה בתקיפות צה"ל ברפיח עשוי לעלות עקב הימצאות נעדרים מתחת להריסות הבתים.

הרוגים בעזה
צילום: Fourth_Authority בטלגרם
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

תגובה אחת

Back to top button