מבזקיםפוליטי / מדיני

"לישראל קרה נס כאשר החיזבאללה לא נכנס למלחמה ב-7 באוקטובר"

בכנס ביטחון חיפה שהתקיים אתמול (ראשון) במרכז קריגר בחיפה אשר קיים ניצב בדימוס יעקב בורובסקי המתמודד לראשות העיר חיפה, אלוף במיל' יצחק בריק אמר כי ״לישראל קרה נס כאשר החיזבאללה לא נכנס למלחמה ב-7 באוקטובר. הוא עלול היה להגיע עד חיפה"

לכנס הגיעו למעלה מ-400 תומכים ביעקב בורובסקי לראשות העיר חיפה ולדבריו של אלוף במיל' יצחק בריק , "בניגוד למה שקרה עם החמאס, הרי שאילו החיזבאללה היה מצטרף למלחמה ב-7 באוקטובר, כניסתו הייתה מלווה בטילים מדויקים".

עוד אמר, "היה נס נוסף שהצלחנו לעצור את ההמלצה של שר הביטחון יואב גלנט והרמטכ"ל הרצי הלוי לצאת למלחמה בחזית לבנון, "אשר הייתה מסבכת את ישראל במערכה רב חזיתית כוללת.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר כי ״צה"ל מגלה בעזה יכולת טקטית מדהימה ואומץ לב של לוחמים ומפקדים". ניצב בדימוס יעקב בורובסקי, אמר בפתיחת הכנס: "השאלה המרכזית לראש העיר הבא של חיפה, תהיה שאלת הביטחון. התשובה לשיטת הסמוך היא הכנת העיר למגוון תרחישי הייחוס.

״אני קורא לתושבי חיפה לגלות אחריות ולהגיע בעוד שבועיים לקלפי ולהצביע עבורי לראשות העיר ועבור מחוברים לחיפה וקריית חיים, על מנת להבטיח כי חיפה תנוהל בידי אנשים שיכולים להבטיח את הביטחון ולהחזיר לעיר את המשילות שאבדה בשנים האחרונות". הוסיף.

בהמשך, התקיים פאנל מיוחד בהשתתפות חברי הפורום הביטחוני לחיפה בראשותו ובהשתתפותו של ניצב בדימוס יעקב בורובסקי ושבו נטלו חלק; ראש השב"כ לשעבר במרחב הצפון יורם עזר, סגן מפקד המחוז הצפוני לשעבר במשטרה תנ"צ בדימוס יהודה סולומון, תנ״צ בדימוס יוסי חמו, נצ"מ בדימוס חיים רחמים ורפ"ק בדימוס ארז יהודה, שהציגו את תוכניותיהם בכל הקשור לחיזוק החוסן החיפאי וצפויים לשמש בהתנדבות מלאה כחברים בפורום הביטחוני שיסייע ליעקב בורובסקי בנושאי הביטחון השונים בעיר עם כניסתו לתפקיד ראש העיר.

יעקב בורובסקי , סיכם ואמר כי "קדושת החיים קודמת לכל דבר אחר. בנוגע לפורום הביטחון: כל שנת ניסיון היא חשובה. חברי הפורום שיעבדו איתי, בהתנדבות, יסייעו לחיפה בפתרון בעיות הביטחון של חיפה. תהיה לנו עבודה אינטנסיבית, הן בהכנות והן בזמן אמת".

כנס ביטחון חיפה
צילום: oco
כנס ביטחון חיפה
צילום: יערית שושן
כנס ביטחון חיפה
צילום: יערית שושן

Back to top button