צרכנות

הפסגה הטכנולוגית החדשה לבית – מוצרי ELOCK

קרדיט תמונה FREEPIK

המהפכה הטכנולוגית אשר נוגעת בתחומים רבים וגורמת לשינויים של ממש, הגיעה גם לתחום נעילת הדלתות וכוללת בין היתר מערכות נעילה חכמות ומשוכללות. מוצרי ELOCK מאפשרים להשתחרר מהצורך במפתח ובהתאם מצמצמים את החשש שהוא נאבד או נשכח במקום מסוים. 

אילו יתרונות קיימים בנעילה החכמה של ELOCK ?

מעבר לייתור בשימוש במפתחות ושמירתם במקום בטוח, מערכות הנעילה החכמות מאפשרות כניסה קלה במקרים בהם לא ניתן לתת מפתח. כך למשל, כאשר אדם משכיר את דירתו במסגרת AIRBNB, הוא יכול להשתמש במנעול חכם עם קודן והלקוח יפתח את הדלת באמצעותו. זהו פתרון אידיאלי גם למחסנים, בתי מלון, צימרים, משרדים ועוד. 

במידה והמנעול נועד לשימושכם הפרטי, תוכלו להגדיר את הרשאות הכניסה כפי שתרצו. מעבר לכך, באמצעות מערכת טכנולוגית מתקדמת, ניתן לעקוב אחר כניסות ופתיחת המנעול באופן יעיל מכל מקום בעולם, דבר שמקנה שקט וביטחון. כך תוכלו להבטיח שמי שנכנס הוא בעל הרשאה מטעמכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גם בעיצוב הושקעה מחשבה רבה. המנעולים עשויים משכבת פלדת אל חלד חזקה ועמידה המקנה מראה מבריק ואלגנטי. השכבה אינה חדירה לאוויר ומים ובדרך זו מגנה על המתכת שתחתיה ומונעת קורוזיה או יצירת תהליך חלודה. 

אילו מוצרים ELOCK קיימים ?

1.      אילוק 360 – מצלמת אבטחה חכמה המאפשרת להתחבר לאפליקציה מכל מקום בעולם ולצפות במתרחש בזמן אמת. המצלמה כוללת חיישן תנועה מתקדם המסוגל להקליט ולצלם כל תנועה ולשלוח התראות לטלפון הנייד בזמן אמת, באמצעות האפליקציה. מעבר לכך, למצלמה מחובר מיקרופון המאפשר לדבר עם האדם שנמצא בצד השני. 

2.      אילוק View – עינית דיגיטלית מתקדמת, המחליפה את העינית הקונבנציונלית שמותקנת בדלתות. העינית בעלת זווית רחבה המאפשרת לראות חלק גדול מהחלל. בנוסף, היא קלה לתפעול ובעלת צג צבעוני מסוג LCD המאפשר זיהוי מירבי גם בתנאים חשוכים יחסית. 

3.      ידית חכמה אילוק Magic – ידית הפועלת באמצעות WIFI ובעלת אופציה לשליטה מרחוק.

4.      מנעול חכם אילוק Wise / אילוק Wise קודן – מנעול המאפשר פתיחה על ידי מפתחות וירטואליים הניתנים להעברה בין משתמשים. 

5.      מנעול חכם אילוק Premium – בעל אופציית נעילה מלאה על ידי שימוש בטביעת אצבע, צ'יפ קרבה או קוד אישי.

6.      מנעול חכם אילוק Venus –  מאפשר לנעול באופן מלא את הבריחים על ידי שימוש בקוד אישי או טביעת אצבע. 

כלל המנעולים מתאימים לכל דלתות העץ ורב בריח, משך חיי הסוללה שלהם הוא כשנה והם מתאימים לשומרי שבת. המנעולים מגיעים בגדלים וצבעים שונים ומאפשרים ורסטיליות והתאמה לעיצוב הדלת. מלבד אילוק Venus, המנעולים החכמים שצוינו לעיל בעלי אופציה למעקב אחר כניסה של מורשים ותזמון כניסה לפי שעות וימים.

הבחירה במוצרי אילוק מהווה את פסגת החדשנות בתחום האבטחה, תוך הקפדה על חווית משתמש נוחה ונעימה יחד עם שמירה על בטיחות, איכות המוצרים והקלה על חיי היומיום שלנו. המגוון הרחב מקנה לכם הזדמנות לבחור את המוצר המתאים ביותר עבורכם לפי הצרכים שלכם.  

Back to top button