חדשות הארץמבזקים

סערת החרם: לא השקעתי 9500 ש"ח בשביל שהבת שלך תביא מתנה ב 50 ש"ח

על אף שלא ברור האם מדובר בהתכתבות אמיתית סערה פרצה היום (שלישי) ברשתות החברתיות בעקבות פרסום התכתבות לכאורה בוואטסאפ בין שתי אימהות לילדות באותו הגיל כאשר אחת מהן מנסה לברר מדוע ביתה לא הוזמנה למסיבת יום הולדת של הבת של האם עמה התכתבה ובתגובה ענתה לה אימה של הילדה: "לא השקעתי 9500 שקל במסיבה של הילדה בשביל לקבל 50 שקלים מתנה מהבת שלך שאוכלת כמו חזירה ואף פעם לא מביאה מתנות".

ההתכתבות בין האימהות נמשכת כאשר האם של הילדה המוחרמת עונה לה: "אני בהלם. מה הילדה אשמה שאין לי כסף? כן אני נלחמת על כל שקל ונותנת 50 שקלים בגיפט כארד במתנה. מה אני אמורה להגיד עכשיו לילדה? שהיא לט רצויה כי אין לה כסף למתנה? לאן הגענו?".

על אף שלא ברור אם אכן מדובר בהתכתבות אותנטית חברת הכנסת קטי שטרית מהליכוד העלתה בחשבונה ברשתות החברתיות פוסט ובו כתבה בתגובה לחרם של האמא על הילדה: ״כשאמא מרשה לעצמה להחרים ילדה בגלל מתנה, הרי שלא למדנו כלום מהשבעה באוקטובר – איפה האנושיות, הכבוד וההדדיות? חברת הכנסת אף פנתה דרך פייסבוק לילדה המוחרמת ואימה וכתבה להן: "אני מזמינה אותך ואת אמא אלי ללשכה בכנסת – אני אדאג שתחווי את היום הכי מהנה שיש ועל הדרך נלמד מכן על ערכים ומידות טובות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
וואטסאפ - חרם -
צילום: טוויטר חה"כ קטי שיטרית
וואטסאפ - חרם -
צילום: טוויטר חה"כ קטי שיטרית
אילוסטרציה. צילום: unsplash

7 תגובות

  1. על זה נאמר שהחינוך מגיע מהבית אוי לדוגמא שהאמא הזאת מעבירה פשוט גועל נפש

  2. אני בשוק ומתביישת בשביל האמא הזו שמעזה כך להתבטא …
    הלוואי וזו היתה רק הזיה …

  3. איכסה מגעילה, את חוגגת לבת שלך, או שאת רוצה להוציא את ההוצאה, או אולי לעשות קופה, גועל

  4. לקרוא ולא להאמין,בימים כל כך קשים,ובכלל,זה מה שמטריד את האמא?לאן הגענו,שילדים נבחנים על פי כספם של ההורים,הזוי.

Back to top button