חדשות הארץמבזקים

משפחות החטופים יגישו תלונה נגד חמאס בהאג – דורשים צדק

בדרך לדרוש צדק: משפחות החטופים יצאו הבוקר (רביעי) להאג על מנת להגיש תלונה נגד ראשי חמאס בבית הדין הפלילי הבינלאומי. עופרי ביבס, אחותו של ירדן ביבס, גיסתה של שירי ודודתם של הילדים כפיר ואריאל ביבס שנמצאים בשבי החמאס:אמרה: "היום נעשה היסטוריה ונגיע להאג, לבית הדין הפלילי הבינלאומי".

עופרי ביבס הוסיפה ואמרה: "זהו שלב חשוב מאוד במאבקנו, כחלק מאזרחי המדינה, וכחלק מאזרחי העולם לזעוק לא עוד. זה לא הסיפור רק שלנו – אם לא נעצור זאת, מחר יהיה זה הסיפור של העולם כולו. 131 ימים עברו, ובמהלך השבועות הארוכים האלו, ציינו את יום הולדתו הראשון של כפיר הקטן שלנו, יום ההולדת העצוב בעולם. באותה השבת, המחבלים הטרוריסטים שרפו את סבא וסבתא של אריאל וכפיר, הוריה של שירי, מרגיט ויוסי ז"ל. שני ילדים, אחד בגיל ינקות ואחיו הגדול שעוד לא ידע כי קיים רוע בעולם כלל, ושני הוריהם, נמצאים בשבי ארגון טרור שאנשיו רצחו, עינו ואנסו".

לדברי עופרי: "כבר ארבעה חודשים שאנחנו לא יודעים מה עלה בגורלם של שירי ושני הקטנים. לגבי אחי ירדן אנחנו יודעים. מידע שאמור להיות מקל, מעורר תקווה, אבל ירדן מוחזק כבר 4 חודשים מתחת לאדמה קרה ורטובה. כלוא בתא קטן, ללא אוויר, ללא מזון, מבלי לראות אור יום. הוא נאלץ להתמודד אל מול הטרור הפסיכולוגי האיום ביותר שמטרתו לשבור לא רק את גופו הדואב, אלא גם את נפשו. מפלצות האדם שפגעו בנו ובמשפחותינו, הן יורשיו של היטלר, אייכמן וגבלס, אנשים שהחשבון כבר בא עימם וכעת הגיע הזמן לעשות זאת שוב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ענבר גולדשטיין, דודתם של אגם, גל וטל גולדשטיין אלמוג ששוחררו משבי חמאס יחד עם אמם חן. אחיה נדב ואחייניתה ים נרצחו בביתם בכפר עזה: "אני ענבר, בתם של ורדה ודוד גולדשטיין, שהגיעו לקיבוץ עזה לפני 53 שנים ויחד בנו בו בית חם, פתוח ואוהב. הם הביאו לעולם ארבעה ילדים – נדב, נעמה, ניצן, ואני. השביעי באוקטובר הוא מכת הבכורות של המשפחה שלי. ההורים שלי איבדו את בנם הבכור, נדב, שנרצח באכזריות יחד עם בתו הבכורה, ים".

ענבר הוסיפה ואמרה: "לשם זכרו של אחי ומתוך תחושת השליחות והמחויבות הלאומית שבחרה בי, וכנראה שגם בכל מי שעומד כאן איתי, אנחנו נוסעים לבית הדין הפלילי בהאג למען יראו וייראו.
אנחנו נוסעים לזעוק את זעקתם של אלה שקולם לא נשמע. אנחנו נוסעים כדי להבטיח שאיננו רק צופים בהיסטוריה בעודה קורית, אלא כותבים אותה, הלכה למעשה, בעצמנו ובמילותינו.
אנחנו דור השבעה באוקטובר.זו המשימה של כולנו, זו המלחמה של כולנו, זו המדינה של כולנו".

משפחות - חטופים - האג
צילום: מטה משפחות החטופים
משפחות - חטופים - האג
צילום: מטה משפחות החטופים
משפחות - חטופים - האג
צילום: מטה משפחות החטופים
משפחות - חטופים - האג
צילום: מטה משפחות החטופים
צילום:מטה משפחות החטופים

תגובה אחת

Back to top button