צרכנות

איך לבחור מנעול לדלת הבית: מדריך לבעלי בתים

קרדיט תמונה PEXELS

כאשר מדובר על הבטיחות של הבית שלכם, אתם בוודאי יודעים שתעשו את הכל. אחד הדברים שמבטיחים את ההגנה על הבית, תכולתו ודייריו הוא מנעול איכותי. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מנעולים בשוק ועל כן, אין ספק שכדאי לבחור את המנעול האידיאלי מכל בחינה טרם תבחרו בו. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מנעולים שונים שאפשר למצוא כיום בשוק וכיצד לבחור את המנעול שיבטיח את ההגנה המקסימלית על ביתכם.

כיצד בוחרים מנעול לדלת הבית?

אתם בוודאי יודעים שאתם נתקעתם מחוץ לבית ללא מפתח ספייר זמין, תאלצו להיעזר בפורץ דלתות . מנעולן מקצועי יפרוץ לכם את המנעול ובמידה ואין לכם מפתח ספייר ככל הנראה גם תדרשו להחליף את המנעול בחדש. כמו כן, במקרה שבו יש בעיה במנעול הקיים שלכם או שאתם רוצים להחליף מנעול לבית שאתם קונים או שוכרים, חשוב מאוד שתבינו כיצד בוחרים את המנעול המדויק ביותר. הפרמטר הראשון שחשוב לשים עליו דגש כאשר מעוניינים להחליף מנעול או להתקין מנעול חדש הוא הבנת הצרכים העומדים על הפרק. חשוב מאוד שתעריכו את דרישות האבטחה שלכם ותיקחו בחשבון גורמים שונים לרבות: המיקום המדויק של הבית שלכם ושיעורי הפשיעה באזור, סוג הנכס שיש לכם ועוד. כל הפרמטרים הללו יסייעו לכם להבין איזה מנעול אתם בדיוק צריכים על מנת להגן על הבית שלכם בצורה הטובה ביותר.

סוגים של מנעולים

דבר שני שחשוב לשים עליו דגש הוא סוג המנעולים שיש כיום. ניתן למצוא מגוון רחב של מנעולים בשוק, כאשר כל אחד מהם מציע רמת אבטחה שונה. ניתן למצוא מנעולים סטנדרטיים אל מול מנעולים חכמים מתקדמים. עליכם להחליט האם אתם רוצים מנעול סטנדרטי שמגיע עם מפתח או שמא אתם מעוניינים לבחור דווקא במנעול חכם אשר אפשר לפתוח אותו במגוון טכניקות מתקדמות לרבות: טביעת אצבע, העברת כרטיס, באמצעות אפליקציה ייעודית, באמצעות קוד ועוד. ישנם מנעולים שיש להם תכונות מתקדמות יותר וישנם כאלה שפחות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאיזה תכונות חשוב לשים לב כאשר בוחרים מנעול?

להחליף את המנעול של דלת ביתכם במנעול חדש, זה לא תמיד דבר קל. הנה כמה תכונות שחשוב שתיקחו בחשבון כאשר אתם בודקים מנעולים מסוגים שונים:

ראשית כל, חשוב מאוד שתבדקו מנעולים שעומדים בתקן רלוונטי בתעשייה. המטרה היא להבטיח שהמנעול איכותי וישמש עבור מטרותיו בצורה הטובה ביותר. סוג הצילינדר גם הוא דבר שיש לבחון. חשוב לשקול את סוג הגליל ולבחור את הנכון בהתאם להעדפות ולצרכי האבטחה. חשוב מאוד לבחור במנעול שמציע שכפול מפתחות מוגבל וזאת בכדי לשפר אפילו יותר את האבטחה שהמנעול מציע. יש להעריך מראש את המורכבות של התקנת המנעול.

להתייעץ עם מנעולן מקצועי

בסופו של דבר, חשוב לזכור כי כיום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של מנעולים מסוגים שונים ולכן, בחירת מנעול בהחלט לא מהווה דבר פשוט. מצד אחד, רוצים להבטיח את ההגנה המקסימלית על הבית ומצד שני, רוצים לעמוד בתקציב העומד על הפרק ושהמנעול יענה על הצרכים הרלוונטיים. לכן, הדבר שהכי טוב לעשות הוא לבחור מנעולן מקצועי ומנוסה בתחום, אשר יש לו ידע רחב היקף בתחום המנעולים. בחירה במנעולן מקצועי תאפשר לכם לקבל ממנו את ההמלצה המדויקת ביותר לגבי המנעול המתאים לכם בהתאם לדלת שיש להתקין את המנעול בה, בהתאם לצרכים העומדים על הפרק, בהתאם לתקציב, בהתאם למורכבות ההתקנה ועוד.

בכדי שהמנעולן אכן יספק לכם מענה ראוי, בדקו כמה דברים חשובים טרם אתם בוחרים בו: וודאו כי מדובר על מנעולן שהוסמך לעסוק בתחום לאחר שלמד אותו היטב. בדקו כי מדובר על איש מקצוע בעל תעודת יושר ממשטרת ישראל אשר מעידה על כך שאין לו תיק פלילי פתוח, בדקו האם המנעולן מומחה בתחום מנעולים מסוגים שונים לרבות המנעולים המתקדמים והחכמים ביותר שמוצעים כיום וכן, וודאו שהוא בעל יכולת מקצועית להתקין כל מנעול בצורה מוצלחת ואיכותית.

 

Back to top button