מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ מירב מיכאלי על מדינה פלסטינית: "הפתרון היחידי"

יושבת ראש מפלגת העבודה, חברת הכנסת מרב מיכאלי התייחסה לתוכנית המדינית של ביידן, על-פי הדיווח וכתבה בחשבון הטוויטר שלה:" ‏כל מי שעיניה בראשה, ולא בחזון משיחי מופרע,  יודעת וידע לאורך כל הדרך שאין לישראל פתרון אחר מפתרון שתי המדינות. ‏מאז 7 באוקטובר, כל אחת ואחד מודאגים יותר מתמיד לגבי בטחון המדינה. השאיפה הטבעית של כולנו לבניין הכוח והבטחון התעצמה עוד יותר והפכו לעיסוק העיקרי שלנו. ובצדק. דווקא בגלל זה צריך להזהר מהימין-על-מלא, שנושא את שם הביטחון לשווא בהתלהמות, אבל בכישלון בטחוני מחריד. ‏המקהלה של ביבי, בן גביר, סמוטריץ' וסטרוק מעזה להפחיד שזה יביא לנו עוד 7 באוקטובר אחרי ששבעה באוקטובר קרה אצלם, במשמרת שלהם וכתוצאה מהמדיניות ההרסנית שלהם."

‏עוד הוסיפה מיכאלי: "מה שהביא את 7 באוקטובר הוא הסירוב המתמיד שלהם לפתרון, היהירות, הגזענות והבריונות, והאידיאולוגיה המשיחית המנותקת. אסור שהחוצפה המטורפת שלהם תמנע פתרון היום. ‏ביידן מציע לישראל את הפתרון היחידי למעגל הדמים. הוא מציע ביטחון, הוא מציע שלום. הוא מציע לצמוח ביחד מהאסון הנורא של 7 באוקטובר וליצור פה עתיד טוב יותר, לכולן ולכולם. ‏אבל ממשלת החורבן לא תאפשר לדבר כזה לקרות. בשם חזון משיחי על ארץ ישראל השלמה, בשם הרצון להיות ״בעלי הבית״, הם מוכנים להמשיך ולהקריב את בנינו ובנותינו. ‏המשך הסירוב של נתניהו בלחץ שותפיו המסוכנים יביא לשראל הליך חד צדדי שיביא מדינה פלסטינית על הראש שלנו. ואז, במקום שנרוויח מהמהלך הבלתי נמנע הזה, נהפוך למצורעים ומבודדים עוד יותר.

לסיום כתבה מירב מיכאלי: "‏הבטחון האמיתי היחידי הוא שלום, הוא הסדר מדיני. יש לנו היום הזדמנות להשיג אותו לא רק עם הפלסטינים, אלא עם מדינות ערב נוספות. להבטיח לא רק את בטחונה של ישראל אלא גם את קיומה לנצח נצחים. ‏את הביטחון יכולנו להשיג בתנאים טובים בהרבה, בלי המחירים הנוראיים ששילמנו מאז ההסתה ורצח רבין ואוסלו. גם עכשיו, אין פתרון אחר. אל תתנו לאף פוליטיקאי שרוצה רק לשמור על הכסא שלו, בכל מחיר, למנוע מאתנו את מה שאנחנו כל כך זקוקות וזקוקים לו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן


מרב מיכאלי
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ'

7 תגובות

  1. לכי תעשי חמוצים ,איך את מדברת אחרי כול מה שקרה ממש בושה וחרפה, אנשים תמימים נהרגו ותינוקות, לא כואב לך מה שקרה , מדברת שטויות,

Back to top button