חדשות הארץמבזקים

נקבע מותו של אחד הפצועים בפיגוע הירי בצומת ראם

נקבע מותו של אחד הפצועים בפיגוע הירי שהתרחש לפני זמן קצר (שישי) בצומת ראם בכביש 40 סמוך לגדרה. מהרכז הרפואי קפלן מקבוצת הכללית נמסר כי הגיעו מאירוע הירי שלושה פצועים והרוג אחד שנקבע מותו עם הגעתו לבית החולים. בנוסף, פצוע אחד מונשם מוגדר במצב קשה ואחד נוסף מוגדר במצב בינוני.

מעדויות עלה כי המחבל פתח באש לעבר נוסעים שהמתינו בתחנת האוטובוס, פגע בכמה מהם באורח קשה מאוד וחוסל בידי אזרח חמוש שהיה במקום. צוותים רפואיים של מד"א, איחוד הצלה וזק"א הגיעו לזירה והחלו במתן טיפול רפואי ראשוני לפצועים שנפצעו באורח אנוש וקשה מאוד ופינו אותם לבתי החולים אסותא באשדוד וקפלן ברחובות. כוחות גדולים של צה"ל,מג"ב וחבלני המשטרה הגיעו לזירה ונפרסו בשטח במטרה לשלול המצאות מחבלים נוספים באזור. מפכ״ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי נמצא גם הוא בדרכו לזירת הפיגוע.

סגן מנהל מרחב לכיש במד"א נחום דוד סיפר: "הגענו במהירות למקום עם כוחות גדולים, המראה היה קשה מאוד, ראינו פצועי ירי שוכבים כשחלקם מחוסרי הכרה, ביצענו מיד מיון ראשוני לפצועים, צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פצעי ירי, הענקנו לו טיפול מציל חיים, ניסינו להילחם על חייו ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה, צעיר נוסף כבן 20 היה מחוסר הכרה ונער כבן 16 וגבר כבן 65 היו בהכרה וסבלו מפציעות חודרות וקשות. אישה כבת 65 מצבה הוגדר בינוני, גבר כבן 52 שהצליח להימלט מהזירה הזעיק אותנו סמוך ליישוב יד בנימין הסמוך, הגענו אליו במהירות הוא היה בהכרה וסבל מפציעה חודרת בגופו ופינינו גם אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
כיתת - כוננות - .
צילום: עיריית קריית מלאכי
כיתת - כוננות - .
צילום: עיריית קריית מלאכי

תגובה אחת

Back to top button