מבזקיםפוליטי / מדיני

שר החוץ: "הלחץ הצבאי הוא הדרך הטובה ביותר לשחרר את החטופים"

שר החוץ ישראל כ"ץ נאם הערב (שישי) באירוע המיוחד למען בני משפחות החטופים בוועידת הביטחון במינכן.

במהלך האירוע המיוחד, החטופים ששבו מהשבי, ובני משפחות החטופים, אביבה סיגל, רז בן עמי, אלון גת, גלעד קורנגולד, יובל דנציג ואיילת שחר לוי, סיפרו את סיפוריהם מול מנהיגים זרים ומשלחות זרות.

באירוע נאמו גם רעיית נשיא המדינה, מיכל הרצוג, מתאם השבויים והנעדרים, תא"ל במיל' גל הירש, סגן נשיא הנציבות האירופית, מרגריטיס סקינאס, יו"ר הפרלמנט האוסטרי, וולפגנג סובוטקה, מנכ"ל ועידת הביטחון במינכן, בנדיקט פרנק ומנהיגים נוספים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר החוץ ישראל כ"ץ אמר כי "ב-7 באוקטובר ארגון הטרור חמאס תקף באכזריות את עמנו. יותר מאלף ומאתיים בני אדם נרצחו, ולמעלה ממאתיים וחמישים נלקחו כבני ערובה. לאחר יותר מ-133 ימים, עדיין מוחזקים 134 ישראלים בעזה. כל חטוף הוא המשפחה שלנו – לכן ההחלטה הראשונה שקיבלתי כשהתחלתי את תפקידי כשר החוץ, הייתה לשים את שחרור החטופים בעדיפות עליונה לפני כל נושא אחר."

"פגשתי רבות ממשפחות החטופים" אמר השר כ"ץ והבהיר, "אני מבטיח לכם שאמשיך להילחם כדי להחזיר את כל החטופים הביתה. העולם חייב לזכור שהם מוחזקים בתנאים איומים, ללא טיפול רפואי וצרכים בסיסיים – ויש לשחררם מיד ללא תנאים."

לדבריו, "הלחץ הצבאי שלנו הוא הדרך הטובה ביותר להצליח לשחרר את בני הערובה שלנו. משפחות יקרות, המחויבות, האמונה והתקווה שלכן הם מקור השראה עבורנו. בעזרת מפקדי וחיילי צה"ל האמיצים שלנו – נחזיר את כולם הביתה".

שר החוץ ישראל כ"ץ
שר החוץ ישראל כ"ץ. צילום: בועז ארד
שר החוץ ישראל כ"ץ
שר החוץ ישראל כ"ץ. צילום: בועז ארד

תגובה אחת

  1. מה אתה שח??? מעניין מה היית אומר לו היתה הבת שלך עוברת את הזוועות המפלצתיות הללו שהחיילות והצעירות סופגות כבר ארבעה חודשים!!!!

Back to top button