חדשות הארץמבזקים

יחף ורטוב מהגשם: ילד בן 4 אותר לבדו ברחוב בחריש, הוריו טרם נמצאו

ילד כבן 4 נמצא הבוקר (שבת) כשהוא משוטט לבדו ברחוב התאנה בחריש. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א בראשות הפראמדיק איל דרורי שהגיע למקום, איתר את הילד כשהוא יחף ובגדיו רטובים מהגשם. הוא הכניס אותו לניידת טיפול נמרץ ולאחר בדיקות רפואיות, חימום וייבוש הבגדים, פינה אותו להמשך טיפול בבית החולים הלל יפה כשמצבו יציב.

פראמדיק מד"א איל דרורי וחובש רפואת חירום במד"א רפאל בוהדנה סיפרו: "הילד התהלך ברחוב כשהוא יחף ובגדיו רטובים מהגשם. מיד הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ המחוממת, ייבשנו אותו וביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות על מנת לשלול מצב של היפותרמיה שיכולה הייתה להיות מסכנת חיים ולוודא שמצבו יציב. לשמחתנו הוא לא נזק לטיפול רפואי דחוף. הפעלנו את הסירנה ברחוב כדי לנסות ולמשוך את תשומת ליבם של בני משפחתו במידה והם מחפשים אותו ועצרנו ליד בית כנסת סמוך על מנת לנסות ולאתר אנשים שמכירים אותו אבל השעה הייתה מוקדמת מאוד ובית הכנסת היה ריק מכיוון שהתפילה עדיין לא התחילה. בהמשך הילד ניסה לכוון אותנו להגיע לגן ילדים שהוא כנראה לומד בו אבל המקום גם היה סגור. הבנו שאי אפשר להשאיר אותו ככה ברחוב והחלטנו לפנות אותו לבית החולים שם הוא יהיה תחת השגחה עד שמשפחתו תאותר."

"פראמדיק מד"א איל דרורי הוסיף: "במהלך הנסיעה לבית החולים הצלחתי לתקשר עם הילד והבנתי שהוא רעב וצמא. עצרנו בתחנת דלק וקניתי לו במבה, חטיף שוקולד וקולה. מצבו היה יציב ולמרות הסיטאוציה שיכלה להסתיים בהיפותרמיה ופגיעה קשה הוא ביקש גם גלידה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שוטרי תחנת עירון ניסו לאתר את הוריו אך ללא הצלחה והוא כאמור הועבר למרכז הרפואי הלל יפה. במקביל הועבר דיווח לצוות עובדי הרווחה להמשך טיפול כאשר הניסיונות לאתר את הוריו, מתבצעים כל העת.

ילד משוטט ברחוב - חריש - מד"א - חובש
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
ילד משוטט ברחוב - חריש - מד"א שרון - חובש
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button