מבזקיםפוליטי / מדיני

יו"ר ההסתדרות: "יש רק מוצא אחד – בחירות. אני במקום נתניהו הייתי מתפטר"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד תקף היום (שבת) בחריפות את הממשלה בראיון שהעניק לליאור קינן באירוע "שבתרבות" בבאר שבע כשהתייחס להורדת דירוג האשראי. "זאת שערורייה שיכולה הייתה להימנע." אמר בר דודו והוסיף, "אם היו עושים את המהלכים הנכונים אפשר היה לייצב את הכלכלה ואת אמון הציבור בממשלה שכמעט ולא קיים היום. היה צריך לבטל את כל המשרדים המיותרים והכספים הקואליציוניים. אי אפשר להתעסק כל היום בהישרדות הקואליציה, זה מה שאני חושב שראש הממשלה עושה. זה גרם לנו נזק אדיר ואני גם לא רואה שהולכים לתקן את זה. ההישרדות של הקואליציה יותר חשובה כרגע מכל דבר אחר לצערי."

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד
צילום: דוברות עיריית באר שבע

בהמשך התייחס יו"ר ההסתדרות למצב במדינה אחרי ה-7 באוקטובר והדגיש כי ישראל חייבת לשנות כיוון: "צריך לשנות את מדינת ישראל מקצה לקצה כי אי אפשר להמשיך כך, זאת המשימה שלי לחודשים הקרובים. אנחנו חייבים בחירות, חייבים ריסטארט למדינת ישראל. צריך לקבוע תאריך מוסכם לבחירות, עד דצמבר השנה. אי אפשר להמשיך עם 120 האנשים שיושבים היום בכנסת שלא מייצרים עבורנו כמעט שום דבר וכלום. יכול להיות שיצטרכו לצאת פה לרחובות, ואני מקווה שלא נצטרך להגיע לגל מחאה כדי להביא לבחירות."

בר דוד הוסיף ואמר כי "עברנו את השנה הכי נוראית שהייתה בתולדות מדינת ישראל. שנה של פילוג ושיסוי וקיטוב חברתי ומהפכה משפטית. מישהו הפך אותנו לאויבים זה לזה, שיסה מגזר במגזר, ובסוף הכתובת הייתה על הקיר. במקום להתעסק באויבים שלנו ובהתעצמות שלהם, התעסקו פה בטפל. ראש הממשלה לקח אותנו לקצה. יש רק מוצא אחד – בחירות. ראש הממשלה צריך קודם כל לקחת אחריות על מה שקרה ואחר כך שיקבל את ההחלטות שלו. אני במקומו הייתי מתפטר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד
צילום: דוברות עיריית באר שבע

יו"ר ההסתדרות תקף גם את שרי הממשלה ואמר כי "כמעט כל שר אחרי ה-7 באוקטובר צריך לחשוב טוב טוב אם הוא מתפטר. ולצערי שמעתי שרים חושבים על זה וזה נגמר להם, למה? כי הכיסא שלהם מאוד נוח. תאוות השלטון היא כנראה יותר מכל דבר אחר, מהחיים, מהחטופים, מכל מה שקורה במדינת ישראל. בשביל מה באתם לפוליטיקה, בשביל לעשות טוב או לבלבל במוח ולהיצמד לכיסא?"

על עסקת חטופים אמר בר דוד כי "צריך לעשות עסקה ולהחזיר את החטופים, ואם זה לא יקרה כי למישהו זה לא מתאים פוליטית, ממשלת החירום תתפרק. בסוף מנהיג צריך לקבל החלטות, מה עושים בצפון, בעזה. הכל ריק אחד גדול. שיקולים פוליטיים מובילים גם לחוסר מעש."

צפו בראיון המלא של יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד באירוע "שבתרבות" בבאר שבע

11 תגובות

  1. אני במקומך סותם את הפה וממשיך לגדל כרס וישבן מדושנים ומרופדים…

Back to top button