מבזקיםמשפטי/פלילי

בגלל קשר רומנטי: איימו על בן הזוג וירו על רכבו

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום לבית משפט השלום בנוף הגליל – נצרת כתב אישום נגד השוטר עיסא כעביה ושלושה נאשמים נוספים, זיד סלאמנה, נאסר נוג'ידאת ותאאר נוג'ידאת, תושבי כעביה ובועיינה נוגידאת, שהיו מעורבים בירי לעבר רכבו של אדם על רקע סכסוך רומנטי לפני כשלושה שבועות.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד דניאל שחף מהמחלקה לחקירות שוטרים, על רקע קשר רומנטי בין המתלונן לבין אישה עמה ניהל במקביל הנאשם עיסא קשר רומנטי, איימו הנאשמים עיסא ונאסר על המתלונן כי יסיים את הקשר הרומנטי עמה. בהמשך לכך, הגיעו הנאשמים עיסא, זיד ונאסר ליישוב בועיינה נוגידאת, אז הצביע הנאשם תאאר על ביתו של המתלונן וכן על רכב שחנה בסמוך לבית. השלושה נסעו לצומת הכניסה ליישוב, הסירו את לוחיות הזיהוי מאחד הרכבים עמו הגיעו וחזרו לביתו של המתלונן. הנאשם עיסא יצא מהרכב, רעול פנים, וירה 11 יריות לעבר רכבו של המתלונן באמצעות האקדח המשטרתי שברשותו. כתוצאה מהירי נגרם נזק לרכב.

כתב האישום מייחס לנאשמים, כל אחד על פי חלקו, ביצוע עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, ירי בשטח בנוי, שינוי זהות של רכב או חלק ברכב, חבלה במזיד ברכב, איומים, קשירת קשר לביצוע פשע וסיוע לאחר מעשה. המחלקה לחקירות שוטרים מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. החקירה נוהלה על ידי צוות חקירה משותף של צוות צפון במחלקה לחקירות שוטרים ותחנת טבריה במשטרה.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button