צרכנות

4 טיפים לכתיבת מודעות גוגל אדס אפקטיביות

קרדיט תמונה PEXELS

על פי נתונים שונים, בישראל בממוצע מבוצעות בכל יום כ10 מיליון חיפושים בגוגל, כאשר כמעט בכל סוג של חיפוש, נתקלים כיום במודעות ממומנות. מודעות ממומנות בגוגל יכולות להיות מאוד אפקטיביות, אך בכדי שהן יהיו אפקטיביות, יש צורך לכתוב אותן בצורה נכונה. על אף שלכאורה נראה פשוט לכתוב מודעות בגוגל אדס, הרי שללא ידע מקצועי על איך עושים את זה נכון, המודעות שלכן לא יביאו לכם מספיק תוצאות או שלא יביאו לכם תוצאות כלל. לכן, במקרה הזה חשוב לבחור מומחה גוגל , אשר יאפשר לכם ללמוד כיצד יוצרים הודעות איכותיות שיביאו לכם תוצאות, שלב אחר שלב.

מהו מבנה מודעות חיפוש בגוגל אדס?

מודעות חיפוש הן למעשה כאלה שיהיו מורכבות מכותרת ותיאור, כאשר הכותרת יכולה להכיל בין 3-15 כותרות שונות וממוקדות בהתאם לביטויים שמקדמים ואילו התיאור יכול להכיל 4 שורות של תיאורים. הכותרת השלישית לא תופיע תמיד וגם התיאור השני לא יופיע תמיד. כל אחת מהכותרות יכולה להכיל עד 30 תווים וכל תיאור יכול להכיל עד 90 תווים. המטרה העומדת על הפרק ליצור מודעה אשר מותאמת בצורה המיטבית למה שכל גולש מחפש. מודעה איכותית בגוגל אדס חייבת להתאים לדף הנחיתה, להכיל את מילות המפתח, להציע בצורה מדויקת וברורה את מה שיש לעסק להציע, להיות רלוונטית לכוונה של הגולש וכן לעמוד בכל המגבלות והתנאים של גוגל.

4 טיפים לכתיבת מודעות אפקטיביות בגוגל אדס

הנה כמה טיפים שיסייעו לכם ליצור מודעות אפקטיביות ואיכותיות בגוגל אדס:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שילוב מילות מפתח בטקסט המודעה

מילות המפתח הן בעצם המילים אשר יפעילו את המודעה בגוגל בהתאם לשאילתת החיפוש של הגולש. בכדי שהמודעה תמשוך לקוחות פוטנציאלים, חשוב מאוד להכיר אותם ולדבר אליהם באמצעות המילים שהם מחפשים בגוגל. לכן, יש לבצע מחקר מילות מפתח, לחלק אותו בקמפיינים ובקבוצות מודעות וכך אפשר לדעת איזו מילת מפתח מטרגטים בכל מודעה.

כמובן שאם אינכם יודעים כיצד מבצעים חקר מילות מפתח, חשוב מאוד לבחור מומחה גוגל שיסייע לכם לעשות את זה בצורה הטובה ביותר. חשוב לשלב את מילות המפתח במודעה שלכם שכן, כך תגבירו את הרלוונטיות שלה לכוונה של הגולש וגם תשפרו את ציון האיכות שלה ותשפרו את הדירוג שלה בגוגל. ההמלצה היא לשלב את מילת המפתח פעם אחת או פעמיים במודעה, כאשר פעם אחת תהיה בכותרת ופעם אחת בתיאור. חשוב שהכותרת הראשונה תכיל את מילת המפתח העיקרית כי היא החשובה ביותר והיא זאת שמושכת את תשומת הלב של הגולש.

קופי אחיד

טיפ נוסף הוא שהטקסט במודעה שלכם ישקף בצורה הטובה והמדויקת ביותר את השירות או המוצר שאתם מציעים וכן יתאים בצורה הטובה ביותר למילות המפתח ולקבוצות המודעות שאתם מכוונים אליהם. לא כדאי להשתמש במונחים טכניים, אלא כדאי יותר לתאר לגולש מה יחכה לו לאחר שיקליק. עליכם ליצור מסר קל, ברור ואחיד, לדבר בצורה ישירה לקהל היעד, לנסות לענות על השאלות של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

שימוש בהנעה לפעולה

הנעה לפעולה היא דבר חשוב ביותר. מדובר למעשה על מקטע קצר של טקסט שמעודד כל גולש לבצע פעולה כלשהו כגון: "הירשם עכשיו" "הקלק" ועוד. אין ספק כי מודעה ללא הנעה לפעולה היא מודעה שתהיה הרבה פחות אפקטיבית ממודעה אשר מכילה הנעה לפעולה איכותית ומדויקת שתדבר אל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. יש לבחור את ההנעה לפעולה המתאימה לכל תחום: אם מדובר על חנות אינטרנטית ניתן להשתמש בצמד המילים: "רכשו עכשיו", אם מדובר על הרשמה כלשהי השתמשו ב: "הירשמו עכשיו". אם אתם רוצים להגביר את הדחיפות של ההנעה לפעולה, אתם יכולים להוסיף מילים כמו: "מלאי מוגבל" או המבצע יסתיים בעוד פרק זמן כלשהו שתחליטו.

שימוש בהרחבות מודעה

ניתן לשלב במודעה הרחבות שונות שיכולות לסייע לכם להשפיע על קהל היעד שלכם. לעיתים ההרחבה יכולה להיות הוכחה חברתית כלשהי. ידוע כי הוכחה חברתית יכולה להשפיע על אנשים שלא באמת יודעים מה לבחור או לעשות. כאשר מוכיחים להם כי אדם במצבם עשה משהו ספציפי והוא עזר לו, הרי שהדבר יכול לשכנע אותם לעשות את מה שהוא עשה. לכן, אתם יכולים להשתמש בהרחבה של המודעה בהוכחות חברתיות, אתם יכולים להשתמש בהמלצות מלקוחות מרוצים, לציין את מספר האנשים אשר רכשו את המוצר או השירות והיו מרוצים, אפשר גם להתייחס לפרסים שהמוצר או השירות קיבלו ועוד.

מכיוון שיצירת מודעה אפקטיבית בגוגל אדס היא לא דבר קל. תמיד אפשר לבחור מומחה גוגל שיסייע לכם ליצור מודעות מנצחות, שיביאו לכם את התוצאות הטובות ביותר.

 

Back to top button