מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: תקפו מאבטח בבית החולים וגנבו את נשקו

הפרקליטות במחוז חיפה הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד עבד עכאוי בן 19, סוראקה עכאוי בן 21, ועלי עכאוי בן 20, תושבי שייח דנון בגליל המערבי בגין תקיפת מאבטח במרכז הרפואי לגליל נהריה וגניבת נשקו.

לפי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד יצחק פרץ, שלושת הנאשמים הגיעו עם אביהם לבית החולים בכדי לקבל טיפול עבור הנאשם עבד. לאחר סיום הטיפול, ניסו הנאשמים לצאת מהחניה ופנו למאבטח אשר ניסה להסביר להם כיצד לתפעל את המכונה לתשלום בחניה, אולם ללא הצלחה. לאחר דין ודברים בין הצדדים, ניגשו הנאשמים סוראקה ועלי אל העמדה והחלו לצעוק על המאבטח, ביודעם שהוא עובד ציבור,

הנאשמים התחילו להתעמת ולהכות את המאבטח במכות אגרוף. בעקבות תקיפת המאבטח, הגיע למקום מאבטח נוסף בכדי להפריד. אז, הגיח למקום בריצה הנאשם עבד והצטרף להכות את המאבטח, הנאשם עבד משך את האקדח מנרתיקו של המאבטח בכוח וקרע את הכבל אשר אבטח אותו, זאת במטרה לגנוב את האקדח ולשלול אותו שלילת קבע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר שנטל את האקדח, ניסה הנאשם לדרוך את האקדח ללא הצלחה, ואז החל לנופף עם האקדח בתנועת איום כלפי מאבטחים נוספים שהוזעקו למקום וכן לעבר אזרחים ששהו בסמוך, עד אשר נעמד וכיוון את האקדח כלפי המאבטח, כל זאת במטרה להפחידו. בעקבות כך, ולנוכח הסכנה אותה חש, שלף המאבטח הנוסף את אקדחו האישי, דרך אותו והורה לנאשם עבד לעזוב את הנשק.

אביו של הנאשם עבד אשר עמד ליד בנו, צעק לעברו שיניח את האקדח, ובתגובה זרק הנאשם עבד את האקדח בחוזקה לכיוונו של המאבטח, שעמד במרחק מספר מטרים ממנו, במטרה לפגוע בו, אולם המאבטח התכופף והאקדח פגע בתריס אשר היה מאחוריו. כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של תקיפת עובד ציבור, תקיפה בנסיבות מחמירות, כל זאת בצוותא חדא. בנוסף, לנאשם עבד מיוחסות עבירות בנשק. בנוסף הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button