מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן נגד כסיף: ״כל מי שיצביע היום נגד, פשוט מפקיר את חיילי צה"ל״

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן נאם (שני) בדיון להדחת עופר כסיף מהכנסת ואמר כי ״עופר כסיף שנים הצטיין בהשתלחויות קשות וזדוניות כנגד מדינת ישראל וכנגד חיילי צה"ל. כל מי שיצביע היום נגד, או יברח מההצבעה, פשוט מפקיר את חיילי צה"ל.

״אני לא יכול להבין כיצד בני גנץ וגדי אייזנקוט, אנשים שפיקדו על חיילים לאורך שנים רבות, איך דווקא הם בורחים מהכרעה בנושא כה חשוב. אני גם לא יכול להבין את יו"ר האופוזיציה, מר' יאיר לפיד, שמצביע נגד. חבר כנסת שמדבר על חובות וזכויות, על החשיבות של שירות צבאי וברגע כזה לא נעמד לצד החיילים.״ אמר ליברמן.

״להלן חלק מהתבטאויותיו המזעזעות לאורך השנים: ח"כ כסיף הגיב על חיסול מחבלת שניסתה לבצע פיגוע דקירה, וטען כי "הוצאה להורג בידי אחד מקלגסי הכיבוש הרצחניים״. "חברון היא עיר כבושה שמתנהל בה משטר אפרטהייד מחליא עם פשעי מלחמה על בסיס יום יומי… שמנהל אותו צבא ברוטאלי ומתנחבלים. יש פה כיבוש אלים על ידי צבא אלים ופולשים שמכונים מתנחלים", "פלשתינים שיורים בחיילי צה"ל לא טרוריסטים – הם כמו הפרטיזנים שנלחמו בנאצים". ציין כמה מהתבטאויותיו של כסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״דרישתנו להדיח אותו מהכנסת, הגיעה על רקע תמיכתו של כסיף בתביעה של דרום אפריקה כנגד מדינת ישראל בבית הדין בהאג, לאחר הטבח הנוראי של השבעה באוקטובר. תביעה שמשמעותה שכל חייל או חיילת שיוצאים לחו"ל עלולים למצוא את עצמם במאסר, תחת כתב אישום בשל ביצוע פשעי מלחמה כביכול ורצח עם. לכן, זה לגמרי לא במקרה, שגם היועצת המשפטית לממשלה, וגם ועדת האתיקה החליטו לנקוט לאחרונה בצעדים חריפים כנגד ח"כ כסיף.״ הדגיש ליברמן.

״חשוב להדגיש כי יו"ר הוועדה הוא לא חבר בסיעת 'ישראל ביתנו', אלא ינון אזולאי מש״ס, וחברים בוועדה בין היתר ח"כים מהמחנה הממלכתי ומיש עתיד. ולכן, כל מי שיצביע היום נגד, או יברח מההצבעה, פשוט מפקיר את חיילי צה"ל.״ אמר לסיום.

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן

Back to top button