מבזקיםפוליטי / מדיני

אחרי שבוע של חסימות משאיות החמאס – צו שטח צבאי סגור בניצנה

אחרי שבוע וחצי בו נחסמו לחלוטין משאיות הסיוע לחמאס מדי יום – דבר שעבר בהכלה יחסית מצד מערכת הביטחון, הוטל צו שטח צבאי סגור על האזור. אמש (שני), לאחר מספר ימים של חסימות נחושות מצד המפגינים, פרסה המשטרה גדרות תיל ארוכות מסביב למעבר ניצנה.

הבוקר, פעילים מהארגונים תורת לחימה ו'צעדת האימהות' שהגיעו למקום כמדי יום, כבר נחסמו על ידי כוחות משטרה שהציגו להם צו שטח צבאי סגור שהטיל אלוף פיקוד דרום ירון פינקלמן על אזור מעבר ניצנה, ודרשו מהם לעזוב את המקום. למרות הטלת הצו, עשרות פעילים נוספים עושים את דרכם בשעה זו למעבר כדי למנוע גם היום את כניסת המשאיות.

בארגונים תורת לחימה ו'צעדת האימהות' מסרו: "עד כה הצלחנו לעצור כמעט לחלוטין את אספקת הסיוע לחמאס, לא נתפס שקבינט המלחמה, הרמטכ"ל ואלוף הפיקוד בולמים את האזרחים שאכפת להם, בהם משפחות לוחמים, אך ורק בכדי לאפשר סיוע לאויב בשעת מלחמה. הדבר חמור שבעתיים שעה שרק אמש פורסם תיעוד חטיפתם של בני משפחת ביבס שנמקים במנהרות עם יתר החטופים ונאלצים להסתפק ברבע פיתה ביום. עם ישראל לא ישתוק על כך, ונמשיך להגיע בכל יום בכדי לעצור את החרפה המוסרית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מעבר ניצנה - שטח צבאי סגור
צילום: תורת לחימה
מעבר ניצנה - שטח צבאי סגור
צילום: תורת לחימה
צילום: תורת לחימה

תגובה אחת

  1. חבל מאוד . אסור לתת למשאית להיכנס . מסרטינים ערביים נראה שאין באמת מחסור רציני . למכוניות יש דלק ובשוק יש ירקות ופירות ככה שהכל זה סיפורים ובכי כמו תמיד

Back to top button