חדשות הארץמבזקים

מנכ"ל חברת החשמל: "מדובר בשילוב ידיים שיקדם את החברה והמשק״

בהמשך לפגישות שהתקיימו בנושא בחודש האחרון, תקודם עבודת מטה בראשות המנכ״לית ביחס ליוזמת חברת החשמל, על מנת לאפשר פרישה נרחבת של רשתות סלולר מתקדמות, זאת בדגש על אתרי דור 5, ותוך שמירה על שוק תחרותי. חברת החשמל תמצה את תשתית מערך עמודי החשמל הממוקמים בשטח אזורים אורבניים עליהם יותקנו מיקרו משדרים, שיתנו כיסוי תקשורתי איכותי לתושבי המדינה.

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי: "הגדרתי בתוכניות העבודה של המשרד את שנת 2024 כשנת הסלולר. מאז כניסתי לתפקיד אני פועל במגוון דרכים כדי להגביר את הקליטה הסלולרית ברחבי מדינת ישראל כולה ולקדם את תשתיות התקשורת במדינה למקום הראוי למדינה מפותחת ומתקדמת. כיסוי וקליטה סלולרית מיטביים בצירים וביישובים הכרחיים בשגרה וביתר שאת בשעת חירום. נמשיך לפעול לשם כך עד להגשמת חזון ישעיה: "כי מלאה הארץ דעה את ה' כמים לים מכסים".

מנכ"לית משרד התקשורת (בפועל) עו"ד עינבל משש: "משרד התקשורת פועל בדרכים שונות על מנת לקדם פרישה נרחבת יותר של רשתות סלולר מתקדמות ושיפור איכות השירות הסלולרי בישראל. המיזם המוצע ע״י חברת חשמל יאפשר לקדם פיתוח אמצעים בתחומים שונים ולהשיג תועלות משקיות״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר: "מדובר בשילוב ידיים שיקדם את החברה והמשק הישראלי למינוף הפוטנציאל הטכנולוגי התקשורתי של דור 5, שיאפשר שימוש באפליקציות מתקדמות וקפיצת מדרגה ענקית בעולמות המידע והשימוש בו. כל זאת ללא פגיעה במרחב הציבורי, במינימום שינויים סביבתיים, ובמקסימום תמורות לציבור תוך כדי מיזעור הוצאות. חברת החשמל תעמיד ותתחזק את התשתית וחברות התקשורת ישתמשו בה".

אנטנה - רשת - סלולר - רשתות סלולריות
צילום: pxhere

Back to top button