צרכנות

דלתות כניסה מעוצבות

קרדיט לתמונה דלתות שוהם

"אין ראשון לרושם ראשוני" – אחת הבחירות הקריטיות בעיצוב הבית היא בחירת דלת הכניסה. דלתות כניסה מעוצבות הן הדבר הראשון שהאורחים פוגשים כשהם מגיעים לאירוח, והדבר הראשון שכל עובר ושב יפגוש בהגיעו לבית. אז מהן דלתות כניסה מעוצבות? ניתן לבחור בין עיצובים שונים, אבל לא פחות מעיצוב צריך לקחת בחשבון את תחושת הביטחון והפרטיות בבחירת דלת כניסה – לפניכם המדריך המלא לבחירת דלתות כניסה מעוצבות.

בחירת דלת כניסה מעוצבת

בחירת דלת כניסה מעוצבת יכולה להיות בחירה בהתאמה אישית או לפי קטלוג החברה. לפני כן, אנחנו נרצה להעמיד שיקולים שאינם בהכרח קשורים לעיצוב, אלא לסוג החומר. דלתות כניסה לרוב יהיו בנויות מפלדה, אך ניתן היום עדיין לבחור בדלתות עץ עמידות ובטיחותיות. עם זאת, כאשר מדובר על דלת כניסה שנמצאת במקום חיצוני תמיד העדפה שלנו תהיה בדלת פלדה או משילוב פלדה.

כעת הבחירה הבאה שלנו כן קשורה בעיצוב, אבל לא באופן בוהק. הבחירה היא בהתאם לפתח הבית, אורכו ורוחבו. האם אנחנו רוצים דלת רחבה עם כנף אחת או דלת עם שתי כנפיים? השיקול קשור בעיצוב שנרצה – כמו כן בחירת אורך הדלת והסגנון שלה בא לידי ביטוי עכשיו – האם מדובר על דלת מרובעת או בעיצוב מסוגנן? כמובן שכל הבחירות העיצוביות צריכות להיות בהתאם לביטחון מקסימלי היאה לדלת כניסה ועדיין איזון בין עמידות ואסתטיקה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גודל דלת הכניסה

הסברנו בקצרה לגבי גודל דלת הכניסה. את גודל דלת הכניסה אנחנו בוחרים בהתאם לפתח שנותר לנו בבית – אם אתם  בשלבי בניה עדיין תוכלו לשנות את דעתכם. ריכזנו לפניכם את האפשרויות של גודל דלת הכניסה. מוטב להדגיש, ככל שיש לנו יותר דינמיות נוכל לבחור בעיצובים שונים ומיוחדים. הרוחב הסטנדרטי של דלת רגילה בעלת כנף אחת הוא מטר עד 1.2 מטר. הבחירה הרגילה יכולה להיות מעולה גם היא, אבל ניתן לבחור לדוגמה דלת כנף וחצי (עם צד רבוע) ברוחב של 1.35 מטר עד 1.55 מטר או דלת בעלת שתי כנפיים ברוחב של 1.8 מטר עד 2.15 מטר.

דלתות כניסה מעוצבות – התאמה אישית

כפי שציינו בהתחלה, בחירת העיצוב יכולה להיות כבר תחת תבנית מורכבת או בהתאמה אישית. אחד היתרונות של התאמה אישית הוא שכל אדם יכול לעצב באתר את העיצוב של דלת הכניסה. באתר ניתן לראות אפשרות לשנות את גודל הדלת, צבע הדלת, הוספת אובייקטים כמו ידית, עינית, התאמה זכוכית, הוספת ידית אחיזה ועוד מגוון רחב של אפשרויות. העיצוב באתר נותן לכם פרספקטיבה לאיך העיצוב משתלב בבית בסופו של דבר. האם מדובר על תחליף לאיש מקצוע? לא לגמרי, חשוב לבדוק את העיצוב בעצמכם אבל מומלץ גם להתייעץ ולראות האם עיצוב הדלת שומר על הקו העיצובי של הבית.

כמה עולות דלתות כניסה מעוצבות?

המחיר של דלתות כניסה מעוצבות משתנה בהתאם לקריטריונים הבאים: רוחב דלת, גובה דלת, סגנון עיצוב, חומר, זכוכית, עיצוב בהתאמה אישית. כל אלו משפיעים על המחיר שנשלם בסופו של דבר על הדלת ולכן, לא ניתן לקבוע מחיר קבוע מראש. מחיר דלתות כניסה יהיה גבוה מאשר מחיר דלתות פנים בגלל מנגנון נעילה בטיחותי יותר ולרוב דלתות כניסה יהיו רחבות יותר ועשויות פלדה או שילוב פלדה. המחיר בין החברות השונות יהיו בטווח כמעט זהה, אבל חשוב לבחור בחברה מקצועית ואמינה המציעה לכם את שירות מלא ונדיב ומגוון רחב של אפשרויות.

לפרטים נוספים ביקרו בשוהם דלתות – https://shoham-doors.com/

Back to top button