חדשות הארץמבזקים

צפו בפעילי תנועת צו 9: תפסיקו לנסות לעצור אותנו – עצרו את הסיוע לחמאס

פעילי תנועת צו 9, בני משפחות חטופים ומשפחות שכולות קיימו היום (שלישי) מסיבת עיתונאים במעבר כרם שלום במהלך חסימת משאיות הסיוע והאספקה לחמאס ואמרו לפוליטיקאים: "תחזירו את החטופים הביתה כי הזמן שלהם נגמר. תפסיקו להתעסק בלעצור אותנו ולהכניס עוד ועוד סיוע לאיוב. תעצרו את המשאיות לחמאס. תעשו את הדבר ההומנטרי היחידי שיש, להחזיר את החטופים ולשמור על החיילים".

רעות בן חיים- ממקימי תנועת צו 9 אמרה: "הקמתי לפני כחודש את תנועת צו 9. אני תושבת נתיבות מגדלת שמונה ילדים למציאות טראומתית של טילים ואין באמת שקט ואין ביטחון. קמנו לעשות ביחד מעשים אפקטיביים שמשנים את המציאות. אנשים מימין ומשמאל, דתיים וחילונים עוצרים את האספקה לאויב. אנחנו מקבלים פיידבקים מחיילים ששולחים לנו מתוך עזה הודעות מרגשות וגם ממשפחות החטופים היקרות. לפוליטיקאים אנחנו אומרים אם אתם מגיעים לכאן תגיעו רק ביחד, ימין ושמאל. אבל באמת אין צורך. אנחנו כאן. תעשו את ההחלטות הנדרשות בממשלה ובכנסת".

יעל סבריאגו אחיינתו של ליאור רודאיף החטוף בעזה: "הצטרפתי לחסימות של צו 9. ליאור, דוד שלי חולה לב ואנחנו יודעים שהוא לא מקבל התרופות מצילות החיים שלו. הסרטונים של שירי ביבס ואריאל וכפיר שנחטפו על ידי חיות אדם שאליהם מגיעות המשאיות האלה. נותנות לחמאס כוח להתבסס. חייבים להמשיך את הלחץ. תחזירו אותם הביתה כי הזמן שלהם נגמר. תפסיקו להתעסק בלעצור אותנו ולהכניס עוד ועוד סיוע. תעצרו את המשאיות. תעשו את הדבר ההומנטרי היחידי שיש. ולהחזיר את החטופים ולשמור על החיילים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אלקנה פרדמן- ניצול ממסיבת הנובה: "יש לי שישה חברים חטופים: איתן, אליקים, רון, בר שלומי אנדריי. לא הגינוי שהאיוב מקבל סיוע. אני קורא לממשלת ישראל להפסיק את הבזיון הזה". שעבאן א- סייד אביו של הישאם א- סייד החטוף בידי החמאס קרוב לעשור אמר: "הבן שלי עבר לעזה ואנחנו עוברים את מה שהמשפחות עברות כבר כמעט 10 שנים. באתי לתמוך בצו 9 להגיד להם כל הכבוד. הסיוע הזה לא מגיע לא לחטופים ולא לעם בעזה. זה מגיע לידי החמאס. ישר כוח ומאוד מודים לכם, רוב המשפחות תומכות בכם".

שלמה שריד- מילומנאיק משוחרר ורכז השטח של צו 9: "אחרי לחימה ארוכה בעזה, השתחררתי לאחרונה מהמילואים. ראיתי בעיניים את החמאסניקים סוחבים אספקה אליהם בהפסקת האש הראשונה. היינו מוכנים למחיר הזה בשביל לקבל כל יום את חטופינו בחזרה. מה שלא היינו מוכנים אליו, זה שהחטופים שלנו הפסיקו לחזור אבל האספקה לחמאס רק הולכת ומתגברת".

ספי בן חיים- ממובילי תנועת צו 9: "כאן במקום הזה נעצרתי. אנחנו יודעים שהרמטכ"ל וראש הממשלה מקיימים ישיבות על המחאות נגד הכנסה סיוע לאויב. אנחנו נמשיך בכל הכוח. במקום שהקבינט יתעסק בהחזרת החטופים הוא מתעסק בעצירה שלנו ולא לחסום את האספקה לאויב. זה הקול של העם".

עו"ד דבי שרון- תושבת יתד: "במשך יומיים הייתי בממ"ד ביחד עם הבן האוטיסט ושלושה נכדים. חשבנו שלא נצא משם בחיים ובזכות קרקליות גיבורות אנחנו נמצאים פה עכשיו. אחרי הגבורה הזאת זה רק היה טבעי להתחבר לעשייה. איפה שאנחנו יכולים לתרום כאזרחים. אנחנו כולנו אחד. אנחנו מתכוונים להגיע ולפעול במרכז ובכל הארץ. אם אתם לא תגיעו אל הגבול- הגבול יגיע אליכם. הסכנה כאן היא של כל המדינה".

 צו 9 - פעילים -
צילום: צו 9
צילום: צו 9

Back to top button