חדשות הארץמבזקים

"נחטפתי לעזה והייתי בגיהינום השבי של חמאס"

אביבה סיגל, שנחטפה יחד עם בעלה מקיבוץ כפר עזה ב-7 באוקטובר, ושוחררה משבי חמאס לאחר 51 ימים הופיעה הערב (שלישי) בפני ראשי הארגונים היהודיים החשובים בארה״ב במסגרת הכינוס השנתי ה-49 של ועידת הנשיאים המתקיים בירושלים. סיגל סיפרה במונולוג מרגש על ימיה בשבי במהלך מושב מיוחד שעסק בפשעי ארגון הטרור חמאס כנגד נשים:

אביבה סיגל סיפרה: "שמי אביבה סיגל. אני בת 62. נולדתי בדרום אפריקה והגעתי לישראל כשהייתי בת תשע. התחתנתי עם קית', אמריקאי. יש לנו ארבעה ילדים וחמישה נכדים. אני עומדת כאן ולא מאמינה שאני עדיין בחיים. אני גרה בקיבוץ כפר עזה כבר יותר מ-40 שנים. זו קהילה קטנה שבה כולם מכירים אחד את השני. ב-7 באוקטובר נרצחו 63 בני אדם מהקהילה שלנו. הורים נורו לעיני הילדים שלהם. תינוקות נותרו לבד לאחר שההורים שלהם נרצחו. אזרחים נמצאו מתים בביתם או נחטפו מהמיטה שלהם. בזמן שחיבקנו אחד את השני אנשים נשרפו חיים".

לדברי אביבה סיגל: "נחטפתי לעזה והייתי בגיהינום השבי של חמאס במשך 51 ימים שבהם חשבתי שלעולם לא אראה שוב את הילדים והנכדים שלי. חשבתי שלעולם לא אראה שוב את הים או את הזריחה והשקיעה. בכל יום, המחבלים ששמרו עליי אמרו לי שישראל כבר לא קיימת וכל העולם מפציץ אותה. בזמן שהייתי בשבי, המחבלים אמרו לשלושת בני הערובה שהיו איתי, נערות צעירות, להתקלח. הם דרשו מהן להשאיר את הדלת פתוחה כדי שיוכלו לצפות בהן. אלו בנות שמעולם לא הראו לאף אחד את גופן והן היו כל כך מובכות ממה שהתרחש. בכינו ביחד על האירוע הזה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אביבה סיגל הוסיפה: "באחד הימים אחד המחבלים לקח את אחת מהבנות הצידה וכשהיא חזרה, ראיתי על הפנים שקרה משהו. הייתי כמו אמא בשבילה, ושמרתי עליה. אז פשוט חיבקתי אותה. הוא התחילו לצרוח עלינו מה אתה עושה? כי ידענו שאסור לנו להתחבק. אבל החלטתי לעשות את זה בכל זאת. אני מאמין שכל המנהיגים בעולם רוצים את הטוב ביותר עבור המדינה שלהם.
כל האמהות בעולם רוצות את הטוב ביותר עבור ילדיהן".

סיגל חתמה את דבריה: "אני רוצה את הטוב ביותר עבור בעלי ועבור כל האנשים בעולם. אסור בתכלית האיסור לגעת בנשים, ללא הסכמתן. לא, בעלים, נשים, ילדים, סבים וסבתות, צריכים לעבור גיהנום, כמוני. הייתי במקום הכי גרוע בלי חמצן. הייתי צמאה ורעבה, ישבתי בחושך, מפוחדת ומאוימת, במשך 51 ימים. בבקשה תעזרו לי כדי שלא יהיו עוד נשים כמוני. הלב שלי לא יכול להתמודד עם זה".

אביבה - סיגל -
צילום: COP
אביבה - סיגל -
צילום: COP

Back to top button