חדשות הארץמבזקים

שר התיירות חיים כץ: "הדרך הטובה ביותר לתמוך בישראל היא להגיע אליה"

בנאומו בפני 4000 אנשי תקשורת נוצריים, שר התיירות חיים כץ, הודה לקהילה האוונגלית על התמיכה החד משמעית, הצהיר כי ישראל בטוחה לתיירות וקרא להגברת תנועת התיירות הנוצרית.

שר התיירות חיים כץ: " הטבח שבוצע בנו ב-7 באוקטובר החזיר אותנו לימים חשוכים, ימים בהם גילינו מחדש את החוזק של העם היושב בציון. התמיכה ומסרי הסולידריות מהקהילה הנוצרית, היו לנו לאור גדול בתוך החושך. תהיו שגרירינו בדיבורים ובמעשים.״

״הדרך הטובה ביותר לתמוך בישראל היא להגיע אליה. בטחון התיירים הוא בראש מעייננו. ישראל מקפידה על בטחונם של התיירים והאזרחים כאחד. מרבית האזורים התיירותיים לא הושפעו מהמלחמה ובטוחים לחלוטין. הגיעו עוד השנה, להתחזק ולחזק אותנו", הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במסגרת הביקור בארה"ב, פועלים שר התיירות חיים כץ ונציגי המשרד להגדלת היקף התיירות הנוצרית לישראל תוך קידום שיתופי פעולה עם סיטונאי תיירות ומובילי דעה בעולם הנוצרי. בין היתר, נערכות פגישות עם חברות שיווק ומדיה המתמחות בקהל הנוצרי, בהן רשת הטלוויזיה האוונגלית הגדולה ביותר בארה"ב – TBN, קבוצת SALEM ועוד.

מחר (חמישי) יצא השר כץ לניו יורק ויפגש עם חברת התיירות InterNova, מהגדולות בארה"ב ועם מנכ"ל התאחדות הסיטונאים האמריקאי USTOA.

Back to top button