חדשות הארץמבזקים

עיריית חיפה מרחיבה את סל ההטבות לחיילי מילואים ולבני משפחותיהם

על רקע התמשכותה של מלחמת "חרבות ברזל", הודיעה היום (חמישי) עיריית חיפה כי היא מרחיבה את סל ההטבות המוענקות לחיילי מילואים ולבני משפחותיהם, במטרה לחזק את ידיהם ולהודות להם על תרומתם לביטחון המדינה. רשימת ההטבות שגובשה הינה פרי עבודה משותפת של הנהלת העירייה ונציגות של נשות המילואימניקים, אליה צרפתי ושרון זאבי.

כך למשל, מעניק השירות הפסיכולוגי חינוכי של עיריית חיפה לנשות חיילי מילואים מפגש, אישי או קבוצתי, עם פסיכולוג, ללא תשלום, לשיתוף, לתמיכה ולייעוץ. כמו כן, על רקע ריבוי מקרים, בהם שבים חיילי מילואים לבתיהם ומתקשים להתמודד עם שינויים ביחסים עם בני זוגם ועם שאר בני המשפחה, יזם "המרכז לטיפול משפחתי וזוגי של מינהל הרווחה בעיריית חיפה סדרת מפגשים, ללא תשלום, אשר נועדו לסייע לזוגות להתמודד עם החזרה לשיגרה ועם השינויים שחלו במהלך השהות מחוץ לבית. המפגשים יתקיימו ב"מרכז לטיפול זוגי ומשפחתי", הנמצא ברחוב גולומב 21 בחיפה. התהליך ילווה על-ידי מטפלים זוגיים מוסמכים והמפגשים יתקיימו בתדירות של אחת לשבוע, עד ארבעה מפגשים.

מינהל החינוך של עיריית חיפה מעניק סל נרחב של סיוע לתלמידים, אשר אחד מבני משפחתם נמצא בשירות מילואים: בכל בתי הספר בעיר בוצעה בדיקה פרטנית ומיפוי התלמידים שאחד מבני משפחתם גוייס למילואים, על מנת לוודא כי התלמיד עטוף מבחינה רגשית ולימודית, ובהתאם לכך נבנו צרכים פרטניים. בנוסף, לכל משפחה של תלמיד שאחד מהוריו נמצא במילואים, הוצמדו משפחות מלוות, אשר מסייעות בצרכים היומיומיים ובהם הסעות, בייביסיטר והכנת ארוחת ערב, סיוע בהכנת שיעורי בית וכל צורך נוסף שהמשפחה מעלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך החודשים הקרובים יתקיימו סדנאות משפחתיות, שמטרתן להחזיר את זמן האיכות המשפחתי: הקרנת סרט למשפחות, סדנאות בישול בבית הספר למלונאות ותיירות וסדנת טבע בחווה החקלאית. לצד כל אלה, ממשיכה העירייה להעניק הטבות לפעילויות תרבות ופנאי שונות לחיילי המילואים ולבני משפחותיהם. כך למשל, מוזמנים חיילי מילואים ליהנות בזמן ימי הפוגה מכמה שעות של הנאה וכיף במועדון הספורט "גלי חיפה", מהנחות להצגות בתיאטרון חיפה, צפייה בסרטים בסינמטק, כניסה לגן החיות ולתערוכות אמנות שונות בכל מוזיאוני העיר.

פרטים נוספים על מגוון ההטבות, ניתן לקבל באתר עיריית חיפה, באמצעות הקישור: https://www.haifa.muni.il/resident-service/miluim/benefits/

Back to top button