חדשות הארץמבזקים

משפחות החטופים למשלחת לפריז: "מתפללים ומתחננים שתגיעו לעסקה"

משפחות החטופים התכנסו היום (שבת) יחד לארוחת שבת כמו במנהרות החמאס. בתפריט: רבע פיתה וכף גבינה.

המשפחות פנו במסר לאזרחי ישראל – "תבחרו בחטופים" ולנציגי המשלחת הישראלית לפריז אמרו: "סומכים עליכם שתחזרו עם עסקה שכוללת את חזרתם של כולם – אסור להשאיר אף אחד מאחור".

כבר 21 שבתות שהחטופים רחוקים מאיתנו: משפחות החטופים התכנסו יחד, בכיכר החטופים, לארוחת שבת כמו במנהרות החמאס – עם יין לקידוש, רבע פיתה, וכף גבינה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אירה ארייב, אמה של קארינה אמרה: "אנחנו משתדלים להישאר חזקים. אנחנו כל כך מתגעגעים לילדה שלנו ומחכים לה בבית. כל מי שבא לתמוך ולהיות איתנו, זה עוזר לנו מאוד. אנחנו מזמינים את עם ישראל לעמוד לצידנו הערב בעצרת בסימן ״בוחרים בחטופים״, ביקרים שלנו, בילדים שלנו.אנחנו מחזקים את נציגי המשלחת הישראלית לפריז. אנחנו מתפללים ומתחננים שתגיעו לעסקה כוללת, שכולם יחזרו הביתה."

אביה של קרינה, אלברט ארייב אמר: "אני רוצה לחזק את משלחת הישראלית לפריז, לשלוח להם אנרגיות ולסגור עסקה כוללת שתחזיר את כל היקרים שלנו שנמצאים בעזה הביתה בקרוב. אמן."

שלי שם טוב, אמו של עומר: "התכנסנו יחד כדי להזדהות עם האהובים שלנו שלא זוכים כבר 141 ימים שהשמש תלטף אותם ותאיר להם את האור ואת הנשמה. אני עם המון תקווה היום. דמיינו לכם שבשבת הבאה נהיה כאן עם כל האהובים שלנו, בשמחה גדולה, עם מוזיקה, דגלים, ריקודים ושירים. זאת התמונה שאני רוצה לדמיין בראש. מכאן אני רוצה להגיד לצוות המשא ומתן – אנחנו סומכים עליכם, אנחנו מחזקים אתכם, כדי שהתמונה הזאת שאני מתארת עכשיו תקרה כמה שיותר מהר עם כולם. כל החטופים, החיים והנרצחים, שיהיו כאן, בעזרת השם, ויחגגו עם עם ישראל ביחד."

יעל, בת דודה של עופר קלדרון: "כבר 21 שבתות שעופר שם, אנחנו רק יכולים לדמיין שאם הוא היה עכשיו בבית, הוא בוודאי היה עורך ארוחה משפחתית, יוצא לטייל עם הילדים ברחבי הארץ. אולי היה מטיס טיסנים, אולי היה רוכב עם קבוצת ״הדרדסים״. אנחנו מאוד מתגעגעים, חוששים ודואגים. יחד עם זאת, אנחנו מלאי אופטימיות ואנחנו מחכים לו ורוצים לחזק אותו. עופר, אם אתה שומע אותנו, אנחנו מחכים לך ומבקשים שתחזיק מעמד עוד קצת. אנחנו ממש ממש בקרוב נתראה, אנחנו בטוחים ויודעים את זה. תחזיק מעמד."

אלה בן עמי, בתו של אוהד המוחזק בשבי חמאס בעזה אמרה: "הלוואי שזאת תהיה השבת האחרונה פה. כל פעם שאני חוזרת לכיכר, אני מרגישה את הכאב בגוף שלי ומקווה שזאת תהיה הפעם האחרונה ושנוכל לחזור כולנו לחיים שלנו. אני שולחת כוחות למשלחת שלנו בפריז, אני יודעת שהם יכולים להביא אותם הביתה. הם צריכים לעשות הכל בשביל להביא אותם הביתה, ואנחנו מאחוריהם."

משפחות חטופים
צילום: מטה משפחות החטופים
משפחות חטופים
צילום: מטה משפחות החטופים
משפחות חטופים
צילום: מטה משפחות החטופים
משפחות חטופים
צילום: מטה משפחות החטופים
צילום: מטה משפחות החטופים
צילום: מטה משפחות החטופים

Back to top button