מבזקיםפוליטי / מדיני

ארגון "בצלמו" משבח את תאגיד השידור כאן: "תמשיכו בדרך הישראלית"

לאחר שבישראל ביקשו להגיש לאירוויזיון שיר הכולל אזכורים על השביעי באוקטובר, גופים קיצוניים אנטישמיים רבים בעולם מנסים למנוע את הגשת השיר בטענה שמדובר בשיר פוליטי. הגורמים דורשים מישראל לשנות את מילות השיר לנושאים אחרים. למרות ניסיונות רבים אלו, התאגיד עומד איתן ומתעקש שלא ישנה את מילות השיר.

בעקבות זאת, ארגון זכויות האדם בצלמו שלח היום (ראשון) מכתב צל"ש לתאגיד והודה לו על התעקשותו לכלול את האזכורים על השבת השחורה. במכתבו כתב מנכ״ל בצלמו שי גליק: "בחרתם להגיש לתחרות היוקרתית בעולם שיר שמספר על מצב העם והמדינה בימים הכה קשים. בחרתם בכל הכוח לא למצמץ או לקיים מו"מ בעניין אלא להביע עמדה ברורה ישראלית וגאה, למרות ביקורת מבית ומחוץ. כאזרח ישראלי אני גאה בכך שאתם לרגע לא ממצמצים! אני מברך ומאחל לכם שתמשיכו בדרך ישראלית גאה, בה תפיקו סרטים שגאים בצה"ל, שגאים במדינה, שתומכים ומחזקים ולא במה לארגוני BDS או מי שטוען שחיילי צה"ל אנסים".

עוד הוסיף גליק: "כשצריך לבקר מבקרים. וכשצריך לפרגן מפרגנים בכל הכוח. מנכ"ל התאגיד מר גולן יוכפז בגיבוי יו"ר התאגיד מר גיל עומר וכל הנהלת התאגיד גאים במדינה ובצבא ולא נכנעים לאנטישמים. לא קל לעמוד מול לחצים כל כך קשים ואני מחזק את ידיהם ומשבח אותם על כך."

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button