חדשות הארץמבזקים

תל אביב: מרפסת בבניין מגורים קרסה – עובר אורח בן 30 נפצע בינוני

כונני ארגון הצלה ופראמדיקים של מד"א הוזעקו לפני זמן קצר (חמישי) לרחוב מרחביה בתל אביב בעקבות דיווח על גבר בן 30 שנחבל מחלקים שנפלו ממרפסת בבניין מגורים שקרסה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לפצוע שסבל מחבלות בראש ובגפיים, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים איכילוב בעיר.

חובש ביחידת האופנועים של הצלה חיים אורטנר דיווח: "כשהגעתי למקום, מצאתי עובר אורח, גבר בן 30 הסובל מחבלות בראש ובגפיים התחתונות לאחר שלדברי עוברי אורח נפגע מחלקי מרפסת שנפלו עליו. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים איכילוב בעיר".

ממד"א נמסר: בעקבות דיווח על גבר בן 30 שהלך ברחוב ונפגע משברי בטון שנפלו ממבנה ברחוב מרחביה בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב כשהוא במצב בינוני וסובל מחבלה רב מערכתית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א אבי ריימונד וחובש מד"א עדיאל אזולאי סיפרו: "הפצוע שכב על המדרכה כשהוא מעורפל הכרה וסבל מחבלות בכל חלקי גופו. בסביבה היה ניתן לראות שברי בטון שנפלו ממבנה סמוך. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני על מנת לייצב את מצבו ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבו בינוני ויציב".

מרפסת - קרסה - תל אביב
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מרפסת - קרסה - תל אביב
צילום: דוברות הצלה

Back to top button