חדשות הארץמבזקים

הורים לחיילים חטופים: העסקה מתקרבת ואנו זקוקים לתמיכת עם ישראל

משתתפי צעדת "מאוחדים לשחרור החטופים", של משפחות החטופים יצאו הבוקר (שישי) ליום השלישי של הצעדה במסגרתה ערכו מסע של 134 אלונקות כמספר החטופים הנמקים בשבי החמאס.בעזה. בטרם הוזנק המסע, מסרו הורי החיילים הצהרה מיוחדת לתקשורת. בהצהרה נכחו גם יו״ר המחנה הממלכתי וחבר קבינט המלחמה השר בני גנץ והשר חילי טרופר.

רובי חן, אביו של החייל החטוף איתי חן: "צאנו למסע הזה עם ניצוץ של תקווה שעוד מעט תהיה עסקה בפתח ואנחנו עדיין בעלי אמונה שהעסקה מתקרבת ובגלל זה אנחנו צריכים את העם מאחורינו…
יש לנו פה חרדים, חילוניים, דתיים, בדואים ואנשים מכל רחבי הארץ ומה שמאחד אותנו זה אהבת המדינה, חינכנו את הילדים שלנו להתגייס לצה״ל לשירות משמעותי ולהגן על מדינת ישראל.
היום זה היום שכל אחד מאיתנו עם אלונקה פתוחה ואנחנו מבקשים מעם ישראל להיכנס מתחת לאלונקה ביחד איתנו ולעזור לנו להביא את כל החטופים בחזרה הביתה".

יותם כהן, אחיו של החייל החטוף נמרוד כהן: "בבוקר השבת השחורה, נמרוד וחבריו לצוות, כמו חיילים גיבורים רבים אחרים קפצו בלי לחשוב פעמיים והסתערו אל הסכנה כי ככה. זו המשימה וזה מה שצריך לעשות במצב כזה. בימים אלו אני מסיים כמעט 4.5 שנים בשירות קרבי בשריון ומפקד אחרי שלל תפקידים הדרכתיים ומבצעיים ואלו גם הערכים שהנחלתי ושידרתי לפקודים שלי. אבל דבר נוסף שתמיד היה ברור ומודגש לנו, הוא שלא משאירים אנשים מאחור, אף פעם וכך פעלנו. נמרוד והצוות שלו עשו את חובתם אלינו, הם הסתערו כשבראשם ההגנה על המדינה והתושבים שמאחור מהמון האויב שפלש. ועכשיו תורינו לעשות את חובתנו ולדאוג, בכל דרך אפשרית, שהם חוזרים אלינו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרב דורון פרץ, אביו של החייל חטוף דניאל פרץ: "הדבר שהכי מכאיב לי שמדברים על הבן שלי שהוא לא הומניטרי. אני קורא לכל חברי הממשלה: אין הומניטרי בלי גברים, בלי פצועים ובלי מידע עליהם.
אני רוצה לסיים ולומר חיפשתי מה זו המילה אלונקה. מילה מופיעה פעם אחת בספרי חז״ל – אלונקה זה כיסא שאוחזים אותו בכתף. הגמרא אומרת זה רק למרחק קצר, עושים כתף על כתף ומניחים את האלונקה, בגלל זה אליעזר בן יהודה בחר במילה אלונקה. אי אפשר להחזיר את הילדים שלנו בלי אחדות עם ישראל. כולנו מתחת לאלונקה ולא מפקירים אף אחד מאחור".

משפחות - חטופים
צילום מטה משפחות החטופים
משפחות - חטופים
צילום מטה משפחות החטופים

Back to top button