חדשות הארץמבזקים

דובר מטה משפחות החטופים, חיים רובינשטיין סיים את תפקידו

לאחר פרישתו של ראש מטה משפחות החטופים היועץ האסטרטגי רונן צור, הודיע הערב (ראשון) דובר המטה, חיים רובינשטיין, כי גם הוא מסיים את תפקידו. מי שתשמש מחליפתו של רובינשטיין שהיה יד ימינו של רונן צור תהיה הילה גרומן סגניתו של הדובר הפורש ומנהלת צוות הדוברות במטה המאבק של משפחות החטופים. עם זאת הדגיש רובינשטיין כי לבקשת הנהלת המטה הוא ימשיך לשמש כיועץ אסטרטגי למטה המאבק.

בפוסט שהעלה רובינשטיין ברשתות החברתיות הוא כתב: "לפני כמעט חמישה חודשים, בבוקר השמונה באוקטובר, הייתה לי הזכות לייסד את מטה משפחות החטופים יחד עם רונן צור ודודי זלמנוביץ׳. היום אני מסתכל לאחור בסיפוק רב – איך בזכות המטה, המשפחות קיבלו מעטפת מלאה לכל אתגר שעמד בפניהם בתקופה הקשה בחייהן. היו שהגדירו את המטה כתחליף אפקטיבי למשרדי הממשלה שהיו מוכי הלם בחודשיים הראשונים ולא ממש תפקדו".

רובינשטיין הוסיף וכתב: "לאחר כמעט חמישה חודשים שבהם חיי האישיים הוקפאו לחלוטין לטובת שליחות שהיא 24/7 עם מעט מאוד שעות שינה, עידכנתי את נציגי המשפחות על בקשתי לסיים את תפקידי כדובר המטה. אלו היו חמישה חודשים מלאים בסיפוק רב, אישי ומקצועי, אבל לפעמים צריך לקבל החלטות קשות למען המשפחה הפרטית שלי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רובינשטיין הדגיש כי אמר למשפחות שאין בכוונתו ללכת לשום מקום וכי לבקשת המנכ״ל והנהלת המטה,הוא ימשיך לייעץ וללוות את המשפחות והנהלת המטה בכל שעה ביממה: "לסיום, מילה ממני למשפחות היקרות שכל אחת ואחת מהן נכנסה לי עמוק עמוק בלב: הנחישות והעוצמות שלכן מעוררות השראה. אמשיך להיות זמין עבורכן לכל התייעצות, עד החטוף האחרון", חתם הדובר הפורש את הפוסט.

חיים - רובינשטיין - דובר - מטה - משפחות - חטופים -
צילום: טוויטר חיים רובינשטיין

Back to top button