חדשות הארץמבזקים

צו הרחקה מנהלי נוסף הוצא נגד פעיל ההתיישבות אלישע ירד

אלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס הודיע היום (שני) על כוונתו להוציא צו הרחקה מנהלי נוסף למשך חצי שנה כנגד פעיל ההתיישבות אלישע ירד, זאת שלושה ימים בלבד לאחר שירד חזר אל גבעת רמת מגרון בה הוא מתגורר אחרי חצי שנה נוספת של הרחקה מנהלית. "יהודים נרצחים מימין ומשמאל, ופוקס רואים במתיישבים את האויב", טען אלישע ירד.

בלשי ימ"ר ש"י הגיעו לפני זמן קצר לגבעת רמת מגרון בבנימין, ומסרו ולפעיל ההתיישבות אלישע ירד הודעה מטעם אלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס, כי בכוונתו להוציא כנגדו צו מנהלי נוסף לחצי שנה המרחיק אותו משטחי יהודה ושומרון ואוסר עליו ליצור קשר עם שבעה עשר פעילים נוספים.

ירד הגיב בחריפות להוצאת הצו ואמר: "הדם של נרצחי עלי עוד לא יבש מהרצפה אך פוקס לא עוצר לרגע במסע הרדיפה כנגד ההתיישבות. תחת כהונתו של פוקס צמחו גדודי הטרור בערים הערביות למימדים מפלצתיים שלא היו מאז ימי חומת מגן, יהודים נרצחים מימין ומשמאל אבל בעיני פוקס ציבור המתיישבים הוא האויב האמיתי שיש להתנכל אליו ולתרגל מפניו תרחישי אימה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לטענת ירד: "מטרת הצווים המנהליים הללו, כמו גם גל ההרס בהתיישבות והסנקציות שהוצאו על שורת פעילים היא ברורה וממוקדת: הקמת מדינה פלסטינית בשטחי יהודה ושומרון, ולשם כך עמלים ארגוני השמאל הקיצוני וממשל ביידן בסיוע פוקס והשר גלנט שמנהלים מדיניות שמאל על מלא לסלק מהשטח את פעילי ההתיישבות שמונעים זאת בגופם.
צר לי לבשר להם, אך ההתיישבות תעמוד איתנה כמה שינסו להצר את צעדיה והנסיונות המסוכנים שלהם להקים מדינת טרור פלסטינית בלב הארץ בעיצומה של המלחמה יזרקו לפח האשפה של ההיסטוריה".

מנכ"ל חוננו, שמואל מידד מסר בתגובה: "מדינת ישראל הפסיקה לתת אמון במערכת המשפט של עצמה ולכן היא פועלת בדרכים מנהליות – טוטאליטריות, שם לא צריך לספק ראיות, לא צריך הוכחות ואין צורך בדיונים בבית המשפט. אני פונה מכאן לממשלת ישראל. אל תתפלאי שמדינות חיצוניות לך כגון ארה"ב ובריטניה גם הן אינן מאמינות שיש כאן באמת מדינה עם מערכת משפט, ואז הן מוציאות נגד אזרחי ישראל צווים מנהליים וסנקציות אשר עוקפות את הדין הישראלי ואת בתי המשפט. הדרך הזו מובילה אותנו לרמיסה".

אלישע - ירד - הרחקה
צילום: חוננו

Back to top button