מבזקיםתנועה ותחבורה

בעקבות דקירת נהג אוטובוס – לקדם אבטחת אוטובוסים

בעקבות אירוע דקירה שהתרחש היום (שלישי) בקו אוטובוס מאשדוד לבני ברק דורשים בארגון נהגי האוטובוסים לקדם לאלתר את אבטחת האוטובוסים. הארוע החל כאשר נהג אוטובוס קו 350 שיצא מאשדוד לבני ברק הבחין בנוסע שעורר את חשדו באמצע הנסיעה בזמן שהאוטובוס היה מלא בנוסעים.

הנהג עצר בצומת ראשון לציון והזעיק את המשטרה. כעבור כמה דקות, החשוד יצא מהאוטובוס, דקר את הנהג בעזרת חפץ חד ונמלט מהמקום. לדברי הנהג, החשוד ניסה לדקור אותו בפלג גופט העליון אך הנהג מנע זאת ונדקר בידו. הנהג פונה לקבלת טיפול רפואי ומצבו מוגדר בינוני.

ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית המאגד את רוב הנהגים בישראל מסר בעקבות האירוע הקשה : "זו לא הפעם הראשונה בה אוטובסים ונהגי אוטובוס מותקפים באלימות פיזית ונפצעים קשות. האוטובוסים הם סמל שלטון ובשל כך מותקפים שוב ושוב. ראוי שכל מי שתוקף את הנהגים יישב מאחורי סורג ובריח. הגיע הזמן לקדם את אבטחת האוטובוסים לאלתר. אסור שדם הנהגים והנוסעים יהיה הפקר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר כי שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירה עם קבלת הדיווח בדבר אירוע אלימות במסגרתו נדקר קלות נהג אוטובוס. השוטרים מבצעים סריקות ופעולות חקירה לאיתור החשוד שנמלט מהאוטובוס והרקע לאירוע בבדיקה.

אוטובוס - כביש דימונה - באר שבע - כביש 25 - בדואים
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button