העולם הערבימבזקים

תיעוד הפיגוע בשומרון: מטמינים מטען, מבצעים ירי ואורבים לכוחות

מחבלי הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי בג'נין נטלו הבוקר (שבת) אחריות לפיגוע שאירע אתמול בצפון השומרון ופרסמו תיעוד.

בתיעוד שפורסם נראה מטען החבלה שהוטמן מראש בין השיחים כשהמחבלים מתצפתים מרחוק על כוחות צה"ל. המחבלים מבצעים ירי מרובה M16 ונמלטים על מנת לתפוס מחסה בסמוך למקום תוך כדי שהם אורבים ללוחמי צה"ל. בשלב מסוים, כשלוחמי צה"ל מתקרבים לאזור בו הוטמן מטען החבלה, נראה רגע הפיצוץ במקום.

תנועת הג'יהאד האיסלאמי מסרה בהצהרה לעיתונות עם פרסום התיעוד: "אנו מברכים על המבצע ומאשרים כי מעשה גבורה זה מטיל מכה חדשה לנוכחות הכיבוש המושרש בגדה המערבית. אנו בטוחים לחלוטין שהליברלים בגדה יודעים את חובתם כלפי עמם. בעודנו מצדיעים למוחות שהנדסו ותכננו את המבצע הזה, כמו גם לאלה שביצעו אותו, אנו מאשרים כי חטיבות ההתנגדות ימשיכו את תפקידן בקרב פתוח זה. על הכובש ותומכיו להכין את עצמם היטב למה שמצפה להם בחודש המבורך, חודש הגבורה, הכיבושים והניצחונות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כזכור, בפיגוע נפצעו שבעה לוחמי צה"ל, שלושה מהם באורח בינוני וארבעה קל. בהודעה אמש מבית החולים בילינסון נמסר כי שלושת לוחמי צה"ל במצב יציב ולא נשקפת סכנה לחייהם.

דובר צה"ל מסר כי "במהלך פעילות כוחות צה"ל סמוך לכפר סילת א דהר שבחטיבת שומרון מוקדם יותר היום, נפצעו כתוצאה מהפעלת מטען במרחב שלושה לוחמי צה"ל באורח בינוני וארבעה לוחמים נוספים באורח קל. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו. כוחות צה"ל ממשיכים בסריקות אחר המחבלים במרחב."

צילום: הג'יהאד האסלאמי בג'נין

Back to top button