חדשות הארץמבזקים

מד"א סופד למתנדב הארגון עמישר בן דוד ז"ל שנפל בקרב ברצועת עזה

מגן דוד אדום מרכין ראשו עם נפילתו של קצין לוחם צה"ל ומתנדב הארגון רס"ן במיל' עמישר בן דוד ז"ל, תושב עלי, שנפל בקרב ברצועת עזה בעת מילוי תפקידו כמפקד חפ"ק מח"ט בעוצבת הקומנדו. הלווייתו התקיימה היום (ראשון) בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. הוא הותיר אחריו אישה, חמישה ילדים, הורים ו-6 אחים ואחיות.

עמישר ז"ל החל את דרכו כמתנדב מד"א לפני כעשר שנים ושימש כראש צוות מתנדבים ביישוב עלי, לצד תפקידו כנהג אמבולנס וחובש רפואת חירום. בנוסף, כיהן עמישר ז"ל כמחנך בתיכון וכאיש חסד למען הציבור במגוון תחומים. אברהם אפלבאום, מתנדב מד"א תושב עלי, ספד לו: "אני מכיר את עמישר ז"ל כעשור, גם מהיישוב וגם ממשפחת מד"א. זו אבדה גדולה לכולנו, איבדנו איש משפחה וחבר טוב מאוד – צנוע ושקט שתמיד דאג לצוות. בפעם האחרונה שדיברנו תכננו לקיים מפגש צוותי בישוב כשיצא להפוגה מהלחימה – אך נאלצו לקיים אותו היום בלעדיו, בבית העלמין".

אלי גרטנר, אחראי מתנדבים במרחב ירושלים של מד"א: "עמישר ז"ל היה איש מדהים, חבר אמת, חובש ונהג אמבולנס מהשורה הראשונה – מקצועי ומוכשר, שהיה תמיד מקצועי ומסור – ומבצע את תפקידו בצורה הטובה ביותר. הוא ייחסר לנו מאוד. יהי זכרו ברוך". אורי שחם, מנהל מרחב ירושלים במד"א, הוסיף: "עמישר ז"ל היה מתנדב ותיק ואהוב, שפיקד באהבה ובכישרון רב על עשרות מתנדבים ודאג להם כאילו היו ילדיו. הוא התברג לתפקיד מפתח כבר בשנותיו הראשונות ובלט במיוחד בכישוריו האישיים והמקצועיים. עמישר ז"ל היה איש חינוך בעל ערכים מיוחדים שהוביל את כל מי שנקרה בדרכו למצוינות. אנו שולחים למשפחתו תנחומים גדולים. נזכור אותו לעד".

עמישר בן דוד
צילום: מד"א

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button