חדשות הארץמבזקים

צפו: נשות הכותל קיימו תפילת ראש חודש בכותל המערבי

נשות הכותל הגיעו היום (שני) לכותל המערבי וקיימו תפילת ראש חודש חגיגית במקום לציון ראש חודש אדר ב׳. בסיום התפילה קיימו נשות הכותל תהלוכה לרגל יום האישה ובה נשאו שלטים עם המסר:
"ביטול תורה לשם גיוס לצה״ל – אסור. ביטול תורה לשם הפרעה לתפילת נשות הכותל – מותר". נשות הכותל תהלוכה תוך שירה והנפת שלטים הקוראים להפסקת היחס המחפיר ולהפסקת האלימות כנגד נשות הכותל בכותל המערבי בחסות הקרן למורשת הכותל ותקנות רב הכותל ולמען שוויון לנשים.

במהלך התפילה התקבצו עשרות צעירים חרדים וקראו קריאות גנאי לעבר עזרת הנשים וכנגד נשות הכותל ואף הניפו שלטים בהם כתוב ״די לחילול הכותל המערבי״ ו״המצאתם יהדות חדשה – תבנו לכם כותל חדש בתל אביב״. מנכ״לית נשות הכותל: ״במשך שנים אנחנו רואות וחוות את הצביעות של אלו שנלחמים כנגדנו בכותל, אבל מסרבים להילחם כתף אל כתף עם אחינו ואחיותינו בהגנה על מדינת ישראל. במדינת ישראל יש שווים יותר ושווים פחות – ועכשיו גם כל עם ישראל רואה. הגיע הזמן לשים סוף לאפליה ואלימות בכותל״

יוכי רפפורט, מנכ״לית נשות הכותל: "בחודש האישה הבינלאומי ובימים של מלחמה ומשבר בישראל אנחנו שבות ומכריזות כי לא ניכנע לטרור האלים של קבוצות קיצוניות, לא נפחד ולא ניסוג. נמשיך להיאבק למען שוויון זכויות לנשים בכותל המערבי ובכל מקום, להתפלל כדרכנו בכותל ולהשמיע קול נשי בכותל המערבי. בימים אלו הלב נמצא עם החטופות והחטופים ואנחנו ממשיכות להתפלל למענן ולמענם ולמען שחרורם הקרוב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
נשות - הכותל - תפילה
צילום: נשות הכותל
נשות - הכותל - תפילה
צילום: נשות הכותל
צילום: נשות הכותל

Back to top button