מבזקיםמשפטי/פלילי

מזעזע: רצח את שכנו משום שנביחות הכלבה שלו הפריעו את מנוחתו

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (שני) על ראובן ולר 16 שנות מאסר בפועל, 15 חודשי מאסר על תנאי ופיצוי בשיעור של 258,000 שקלים למשפחת המנוח, עמוס סער ז"ל, אותו רצח בפתח ביתו בשנת 2019, וזאת משום שטען כי כלבתו של המנוח נובחת והדבר מפריע לו.

על פי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד שוהם ועו״ד ליבסקינד, החל משנת 2018 נהג הנאשם לאיים על להטריד את המנוח ומשפחתו כאשר הוא טוען ש כלבתם נובחת והדבר מפריע לו. ביום 25.12.19 הצטייד הנאשם בסכין ממטבחו ויצא מדירתו לכיוון דירת המנוח, דפק על דלת דירתו וכאשר פתח המנוח את הדלת, התנפל עליו הנאשם והחל לדקור אותו באמצעות הסכין בפלג גופו העליון. המנוח צלצל מספר פעמים בפעמון דלת דירת השכנים כדי לנסות ולהשיג עזרה, אולם הנאשם המשיך לדקרו עד שהתמוטט שותת דם. הנאשם המשיך לדקור את הנאשם ולבסוף נעץ את הסכין באזור עורפו של המנוח. מאוחר יותר, נפטר המנוח מפצעיו.

במסגרת שלב הטיעונים לעונש ביקשה פרקליטות במחוז ירושלים להשית על הנאשם עונש של 21 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי משמעותי למשפחת המנוח. עם קבלת גזר הדין, מסרו עורכי הדין גלית שוהם ובני ליבסקינד מהפרקליטות כי "עולמה של משפחת סער חרב עליה, כשהמנוח עמוס סער זכרונו לברכה, איש משפחה, אבא לארבעה ילדים, קב"ט בבית המשפט העליון, נרצח על ידי הנאשם, שכנו, בפתח ביתו, באמצעות דקירות סכין רבות. לרצח קדמו, מסכת הטרדות ואיומים של הנאשם, כלפי המנוח ובני משפחתו. עתרנו לעונש של 21 שנה אך בית המשפט גזר כאמור 16 שנים. נלמד את גזר הדין ונשקול את צעדינו. אנו מחזקים את משפחת המנוח ומקווים שגזר הדין יביא להם מעט מזור".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בית המשפט העליון
בית המשפט העליון. צילום: נועם קוריס
צילום: דוברות פרקליטות מחוז ירושלים

Back to top button