מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: ויכוח בין נהגים בתחנת דלק הוביל לדריסה ותקיפה אלימה

כתב אישום הוגש בימים האחרונים כנגד צעיר בן 18 תושב ביתר עילית על ידי יחידת תביעות במחוז ירושלים בגין תקיפה והפקרתו של קורבן לאחר פגיעה בו עם הרכב בו נהג, נהיגה ללא רישיון נהיגה ונהיגה פוחזת. בנוסף הוגשה בקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו, בשל חומרת המעשים. הארוע החל לפני כשבועיים כאשר הוזעקו שוטרי מג״ב מתחנת מטה יהודה במחוז ירושלים לתחנת הדלק הסמוכה ליישוב מבוא ביתר, זאת בעקבות דיווח של עובד תחנת הדלק על אירוע אלימות בין שני נהגים במהלכו אחד מהמעורבים דרס את השני.

שוטרי מג״ב מתחנת מטה יהודה שהגיעו למקום, החלו בבדיקת נסיבות המקרה. שם פגשו בקורבן שהוא נהג רכב הסעות, והתברר כי הנאשם נמלט מהמקום. מחקירה ראשונית עלה כי כשהקורבן תדלק את רכבו ברציף תחנת הדלק, ניגש לעברו הנאשם וביקש כי יזיז את רכבו על מנת שיוכל לעבור במקום. מאחר וטרם השלים את פעולת התדלוק של רכבו, סרב הקורבן לדרישת הנאשם והחל ויכוח בין השניים במהלכו ריסס הנאשם את פניו של הקורבן בתרסיס גז פלפל ולאחר מכן שב לרכבו, התיישב במושב הנהג ונעל את דלתות הרכב.

בהמשך, הקורבן ניגש אל רכבו של הנאשם ובעת שנכנס אדם נוסף לרכב בו ישב הנאשם, ניצל את שעת הכושר כשפתח את דלת הנהג וריסס לתוך הרכב אף הוא גז פלפל. בשלב זה, נס הנוסע מתוך הרכב בו נותר הנאשם שהחל בנסיעה לעבר היציאה מתחנת הדלק. בעת שהבחין בקורבן מולו, לחץ על דוושת ההאצה ברכב ופגע עם צד שמאל של הרכב בקורבן שנפל ארצה, המשיך בנסיעה ונמלט. כתוצאה מהדריסה, נגרמו לו חבלות בגפיו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במסגרת פעולות ומאמצים שנעשו לאיתורו של הנאשם לאחר המקרה, עלה כי הרכב בו נהג אינו שייך לו כלל ולאחר שיתוף פעולה של שוטרי מטה יהודה עם שוטרי תחנת עציון של מחוז שומרון ויהודה, אותר הנאשם ונעצר על ידי השוטרים לחקירה במשטרה. מעצרו של הנאשם הוארך לבקשת המשטרה בבית המשפט מעת לעת מיום מעצרו לאחר שפעולות החקירה בעניינו הושלמו על ידי חוקרי התחנה וגובשה תשתית ראייתית, הגישה יחידת התביעות המשטרתית בירושלים כתב האישום ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים בבית משפט השלום בירושלים.

משטרה - זירת אירוע - ניידת
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button