כלכלהמבזקים

רווח נקי של 163 מיליון ₪ – תוצאות כספיות מפתיעות לקבוצת התקשורת

קבוצת התקשורת פרטנר מדווחת על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 ומציגה רווח נקי שהסתכם ב-163 מיליון ש״ח ואת תזרים המזומנים החופשי הגבוה ביותר ב-6 השנים האחרונות, שהסתכם ל-143 מיליון ש״ח.

פרטנר היא ספקית הסיבים הגדולה בישראל, היחידה שמציעה סיבים בכל משק בית בו קיימת תשתית סיבים, על בסיס כלל התשתיות הקיימות בישראל. מצבת מנויי הסיבים האופטיים של החברה הסתכמה ב- 369 אלף בסוף שנת 2023, עם שיא שנתי בגיוס מנויים – 82 אלף. רשת ה-5G של החברה מכסה כ-70% מאוכלוסיית ישראל. בחודשים הקרובים צפויה החברה להשיק לראשונה בישראל את הרשת המתקדמת 5G Standalone.

ההכנסה החודשית הממוצעת למנויי סלולר (ARPU) בנטרול דמי קש"ג הסתכמה ב-42 ש״ח, גידול של 3 ש״ח בהשוואה ל- 39 ש״ח בשנת 2022. החברה ממשיכה לשמור על חוב פיננסי נטו נמוך שהסתכם ב-523 מיליון ש״ח, קיטון של 19% בהשוואה ל-647 מיליון ש״ח בשנת 2022.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "פרטנר של סוף 2023 טובה משמעותית מזו של תחילת השנה ואנחנו ממשיכים להשתפר ומרוצים מהתוצאות שלנו. לצד זאת, אנחנו חלק ממדינת ישראל שנמצאת במלחמה לא פשוטה מזה חמישה חודשים. מאות עובדים שלנו גויסו ומגויסים למילואים, חלק מהלקוחות שלנו מפונים מבתיהם ולכן חלק ניכר מהפעילות שלנו היא סביב המלחמה ולמען המדינה וכוחות הביטחון".

מנכל פרטנר אבי גבאי
צילום: ינאי יחיאל
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button