מבזקיםתנועה ותחבורה

כתב אישום: הפר מעצר בית ונתפס נוהג בפסילה בפעם הרביעית

בתחילת השבוע, שוטרי תנועה בתחנת עוז של מחוז ירושלים הבחינו ברכב שיושביו, ביניהם ילדים, אינם רתומים בהתקן ריסון או חגורת הבטיחות כמתחייב בחוק. בדיקת הנהג ברכב, תושב שכונת ג'בל מוכבר שבמזרח ירושלים בשנות ה-30 לחייו, העלתה כי רישיון נהיגתו פקע בשנת 2020. בנוסף, התברר כי הוא אמור להימצא במעצר בית שניתן לו רק לפני מספר ימים בסיום חקירתו ביחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים.

בשבוע שעבר, נחקר הנהג לאחר שנתפס נוהג ברכב על אף שתוקף רישיונו פקע כאמור לפני מספר שנים וזאת הפעם הרביעית שנתפס. כמו כן, הובא לידיעתו על ידי חוקרי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים כי על פי החלטת בית המשפט, הינו פסול לנהיגה וכי עליו להתייצב לדיון בבית המשפט בתאריך 10.3.

בתחילת השבוע, נעצר על ידי שוטרי תחנת עוז לאחר שנתפס שוב נוהג כאמור, והועבר לחקירת המשטרה שבסיומה נכלא ורכבו נגרר על ידי המשטרה למגרש אחסנה למשך 30 ימים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אתמול הובא הנאשם בפני בית המשפט לתעבורה לדיון בעניינו. שם הוגש נגדו כתב אישום מטעם יחידת תביעות תעבורה ירושלים בגין נהיגה בזמן פסילה של בית משפט, הפרת הוראה חוקית, נהיגה ללא רישיון נהיגה שפקע תוקפו מעל לשנתיים, הסעת ילד במושב אחורי ללא התקן מתאים ועבירות נוספות, לצד בקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים נגדו. בתום דיון זה, מעצרו הוארך ביממה נוספת.

ראש משרד התנועה בתחנת עוז, משה ישראל, ציין: "משטרת ישראל ומערך שוטרי התנועה במחוז ירושלים בפרט, ימשיכו לפעול למען שלומם של ציבור משתמשי הדרך. מטרת הפעילות המשטרתית נגד עברייני התנועה היא להרחיקם מהכביש ומניעת סיכון למשתמשי הדרך. במקרה זה מדובר בנהג שמתעלם באופן בלתי משתמע לשתי פנים מהציות לחוק. על אף שהיה אמור להתייצב בבית משפט לדיון בעניינו בעקבות עבירות תעבורה מלפני ימים ספורים, הוא נצפה ונתפס בשנית מסיע נוסעים מבלי שהקפיד על בטיחותם, מבלי שברשותו רישיון בתוקף ועל אף פסילה שהושתה לגביו בבית המשפט, וכל אלו תוך הפרת תנאי מעצר בית. הנהג נעצר וכבר אתמול הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת תביעות תעבורה ירושלים."

אילוסטרציה

Back to top button