מבזקיםצבא וביטחון

הרוג בהתפרעויות במזרח ירושלים: השר בן גביר – מצדיע לכוחות המשטרה

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר אמר לפני זמן קצר (שלישי) כי הוא מגבה באופן מוחלט את כוחות המשטרה הפועלים במזרח ירושלים בכוחות גדולים נוכח תחילת חודש הרמדאן. השר בן גביר אמר את הדברים בתגובה לדיווחים כי תושב עיסאוויה נהרג במהלך הפרות סדר במחנה הפליטים שועפאט במזרח ירושלים.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר אמר: "אני מגבה את לוחמי מג״ב שפועלים בשעה זו ומסכנים חייהם כעת מול עשרות פורעים ערבים בעיסאוויה. אני מצדיע ללוחם שהרג את המחבל שניסה לירות זיקוקים לעברו ולעבר הכוחות – כך בדיוק צריך לפעול נגד מחבלים – בנחישות ובדייקנות".

מהמשטרה נמסר: "הערב התרחשה הפרת סדר אלימה במחנה הפליטים שועפאט שכללה יידוי בקבוקי תבערה וירי זיקוקין בכינון ישיר לכיוון כוחות הביטחון. בעקבות הפרת סדר אלימה שהייתה במקום גם אמש בלילה וכללה יידוי בקבוקי תבערה וזריקת מטען לעבר כוחות הביטחון הפועלים באזור, הוצבו כוחות מג״ב מתוגברים וסמויים, לנטרול מפגעים ומניעת הפרות הסדר אלימות. במהלך הפרת הסדר האלימה הערב, בוצע ירי בודד על ידי לוחם מג״ב, לעבר חשוד שסיכן את הכוחות בעת שירה לעברם זיקוקים בכינון ישיר. החשוד נתפס, נעצר ופונה לקבלת טיפול רפואי. הפרת הסדר פוזרה על ידי כוחות הביטחון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
פעילות צה"ל - לילה - יו"ש - מעצר מבוקשים
צילום: דובר צה"ל

Back to top button