מבזקיםתאונות דרכים

התאונה סמוך לגבעת אסף: עלה ל-3 מספר ההרוגים, שלושה נוספים נפצעו

בתאונת הדרכים שאירעה הבוקר (רביעי) בכביש 60 סמוך לגבעת אסף בבנימין נהרגו שלושה בני אדם ושלושה נוספים נפצעו. צוותי כבאות והצלה של מחוז יו"ש חילצו שלושה לכודים כבני 20 מתוך הרכב כשהם ללא רוח חיים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותם.

בנוסף צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים שערי צדק והדסה הר הצופים שלושה פצועים, ביניהם נער בן 16 במצב קשה עם חבלות בראש ובחזה ושניים במצב בינוני, גבר כבן 30 עם חבלות בראש ובבטן ונער כבן 15 עם חבלת ראש.

פארמדיק מד"א נדב טייב סיפר: "מדובר בתאונה קשה ביותר בה ככה"נ רכב שהתנגש במעקה בטיחות הדרדר לוואדי סמוך. כשהגענו למקום ראינו את הרכב שהיה עם פגיעות פח קשות ובסמוך לו שכבו הפצועים. 3 גברים צעירים כבני 20 היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה ביצענו בהם בדיקות רפואיות אך לצערנו הפציעה שלהם הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותם. פצוע נוסף, נער כבן 16 שנלכד בתוך הרכב היה מחוסר הכרה עם חבלות קשות בעיקר בפלג גופו העליון, תוך כדי פעולות החילוץ הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבו קשה ולא יציב. 2 פצועים נוספים מהרכב פונו במצב בינוני בניידת טיפול נמרץ של לבתי החולים כשמצבם בינוני ויציב."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מבירור ראשוני של התאונה עולה כי ככל הנראה מדובר בתאונת דרכים עצמית – רכב שהתנגש במעקה בטיחות בצומת הכניסה לגבעת אסף והתדרדר לוואדי סמוך.

בוחני אגף התנועה של משטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

תאונת דרכים קטלנית - כביש 60 - גבעת אסף - בנימין
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button