מבזקיםפוליטי / מדיני

צפו בשר בן גביר: מזעזע שמח"ש זימנו לחקירה לוחם שירה במחבל

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר התייצב הבוקר (רביעי) בפתח משרדי מח״ש בירושלים לקראת חקירת לוחם מג"ב שירה במחבל שניסה לפגוע בלוחמי מג״ב אתמול בערב בשועפט: "הגעתי לכאן, ונמצאים איתי עורכי הדין משה אלון ודיאנה שומסקי שמייצגים את הלוחם. אני אגיד את הדברים הבאים, בעיני זה מזעזע שהמחלקה לחקירת שוטרים בכלל העזה להזמין את הלוחם כאן לחקירה, זה בושה וחרפה".

השר בן גביר הוסיף ואמר: "אני זוכר בתיק של אהוביה סנדק במשך שבועות ארוכים הם בכלל לא הזמינו אף אחד וכאן את הלוחם הגיבור הזה, עשה את מה שאנחנו מצפים ממנו. בא מחבל מרים זיקוקים ורוצה לפגוע בחיילים שלנו, בלוחמים שלנו, ויורה את הזיקוק. אגב, אנחנו במשך כל השנה האחרונה במשרד לביטחון לאומי עושים עבודה נגד הזיקוקים האלה".

השר הדגיש כי "כל גורמי המקצוע מספרים לי כמה הזיקוקים האלה מסוכנים ,הם יכולים לעוור, הם יכולים לפגוע הם יכולים אפ׳ לרצוח את הלוחמים שלנו. בא לוחם ועושה בדיוק מה שאנחנו מצפים ממנו, זה פשוט שערורייה הכי גדולה שמזמינים אותו לכאן ומביאים אותו לחקירה. אני רוצה להגיד שמח״ש הורסת את ההרתעה של מדינת ישראל, שמח״ש פוגעת בלוחמים שלנו, אני הייתי בטוח שאחרי ה-7 לעשירי ילמדו ויבינו, אבל במח״ש לא מבינים. אני רוצה להגיד בתור השר לביטחון לאומי, בתור מי שממונה על הלוחמים האלה ואני אומר את הדברים ויודע שכל משטרת ישראל מסכימה איתי, אנחנו לא נפקיר את הלוחמים האלה, אנחנו ניתן להם גב, אני לא אתן שיפגעו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר בן גביר חתם את דבריו ואמר: "במהלך השנה האחרונה אני החזרתי לא מעט לוחמים גם כאלה שמח״ש השעתה ואני כאן מעביר מסר אני לא אתן שיפגעו בלוחם הזה. כמובן אני לא מתכוון להתערב בחקירה של מח״ש, לא יכול להתערב וגם אין לי רצון להתערב, אבל אני במשרד לביטחון לאומי במסגרת הסמכויות שלי אתן גב ללוחם הזה. הלוחם הזה יחד עם כל החברים שלו עשו עבודה למופת".

 בן גביר - מח"ש - לוחם - חקירה -
צילום: דוברות השר בן גביר
צילום: דוברות השר בן גביר

תגובה אחת

  1. כל הכבוד לבן גביר, כך נוהג שר שאכפת לו… היעומשית לא יכולה לראות את בן גביר עושה משהו טוב, כל צעד שהוא עושה נחשב בעניה פוליטי נראהשהיא שכחה שבן גביר שר בישראל מה שהוא לא יעשה יחשב פוליטי גועל נפש של יועומשית, רק מה שגנץ עושה זה לא פוליטי… גנץ חסין בפניה, ולפיד לא יושה פוליטיקה? הוא עושה רק פוליטיקה..

Back to top button