מבזקיםצבא וביטחון

בעקבות הביקורת על הממשלה: הרמטכ״ל יקיים עם גולדפוס שיחת הבהרה

מפקד אוגדה 98, תא"ל דן גולדפוס יצא בקריאה חריגה למנהיגים: "אתם חייבים להיות ראויים לאותם לוחמים שקיפחו את חייהם, לאותם אנשי מילואים שלא עניין אותם מאיזה צד הם, ונלחמו ונלחמים זה לצד זה". עד עתה לא ידוע האם תיאם את דבריו עם דובר צה״ל. מדובר צה״ל לא נמסרה תגובה.

ה״מ נתניהו עודכן מראש על הצהרתו של תא״ל דן גולדפוס לפני שהיא פורסמה ב-19:00. המזכיר הצבאי, האלוף אבי גיל עדכן את ראש הממשלה כי הרמטכ״ל יקיים עם גולדפוס שיחת הבהרה, בעקבות הביקורת שמתח.

בהצהרתו של מפקד אוגדה 98 אמר תא״ל דן ולדפוס כי "אני מבקש לפנות למנהיגים שלנו מכל הצדדים, ואני מקווה שיוכלו למצוא זמן להקשיב לליבו של לוחם שנלחם מה-7/10 ביום שבת הארור, ומאז לא הפסקתי להילחם ולא הפסקתי לשלוח לוחמים וללכת איתם לעבר האש: אנחנו לא מתעייפים, אנחנו נחושים לנצח, נחושים להביא הביתה את החטופים, בין אם באופן ישיר או עקיף, אנחנו נחושים להמשיך בכל דרך שנצטרך על מנת להחזיר את הביטחון למדינת ישראל ואזרחיה.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"תוודאו שכולם לוקחים חלק, אתם חייבים לוודא שלא נחזור ל-6/10 ושכל המאמץ לא היה לשווא. את זה תשימו לעצמכם טוב טוב בראש. בכל יום, בכל שעה. מדם ליבו של לוחם אני מבקש מכם להיות ביחד, מאוחדים, לדחוק את הקיצון ולאמץ את הביחד. תמצאו את הביחד והמחבר, אנחנו בשדה הקרב מצאנו אותו ולא מתכוונים לוותר עליו. תעשו שזה יהיה שווה". הוסיף תא״ל דן גולדפוס.

בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button