חדשות הארץמבזקים

משרד התקשורת הטיל עיצומים כספיים על דואר ישראל בסך מיליון שקלים

משרד התקשורת הודיע היום (חמישי) לחברת דואר ישראל על כוונתו להטיל עיצום כספי על החברה בסך של למעלה ממיליון שקלים זאת בשל סגירת שלוש יחידות דואר והפרת הוראה ישירה של שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי שלא לסגור יחידות דואר. היחידות שנסגרו הן בנתיבות, בראשון לציון וביישוב מיתר.

העיצום הוטל מתוקף סמכותו של שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי לאחר שהורה לחברת הדואר שלא לסגור יחידות דואר ללא אישור, וזאת בשל הפגיעה המשמעותית שנגרמה לשירות הרציף הניתן לאזרחים ולפיכך משרד התקשורת מתכוון להטיל עיצומים בסך 1,175,013 שקלים על חברת הדואר בשל הפרת הוראת השר. לרשות החברה עומדים עד 45 ימים לטעון את טענותיה כנגד הכוונה להטלת העיצומים הכספיים.

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי אמר: "יחד עם קידום ההפרטה בכל הכח, נשמור על השירות לציבור ולא נאפשר להנהלת הדואר לפגוע בחלשים ביותר. כל סגירת סניף שלא באישור תלווה בקנסות וכל פגיעה באזרחים תלווה בפיקוח הדוק. הפרטה כן ובכל הכח לטובת הציבור, אבל גם עד אז לא נפקיר את השירות לציבור". .

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"לית משרד התקשורת, עו"ד עינבל משש: "החלטת הדואר על סגירה מאסיבית של סניפים פוגעת בשירות לציבור ובאוכלוסיות מוחלשות. אלפי תושבים נשארים ללא שירותי דואר נגישים וזמינים. נמשיך לפעול כל העת לטובת אזרחי ישראל".

דואר ישראל
צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button