חדשות הארץמבזקים

פורום תקווה מתריע: "הנאצים מהחמאס טומנים לישראל מלכודת"

משפחות חטופים מפורום תקווה אמרו היום (שישי) כי התקדמות השיחות בנוגע לעסקה שמתגבשת לשחרור החטופים מול החמאס עלולה לגרום לכך שרבים מהחטופים יישארו בשבי שנים ארוכות, וספק בכלל אם ייצאו בחיים. "הנאצים מהחמאס טומנים לישראל מלכודת, אסור לנו ליפול במלכודת הזו, אנחנו דורשים להגיע למשא ומתן מעמדת כוח ושחרור של כלל החטופים בפעימה אחת".

משפחות חטופים המאוגדות תחת פורום תקווה ביקשו מממשלת ישראל לשחרר את החטופים שנמצאים בשבי החמאס בפעימה אחת: "כרגע וממה שאנחנו מבינים, יש שיחות שבקצה שלהן תתקיים עסקה בין ישראל לחמאס על שיחרור חטופים, אלא שהעסקה הזו תשאיר מאחור גברים צעירים וחיילים, ויכול להיות שקטגוריות נוספות. עסקה שכזו תגזור את דינם של מי שיישאר מאחור למוות" אמרו בפורום וציינו כי החמאס טומן לישראל מלכודת "הם פשוט רוצים להרוויח זמן כדי לשמור על החיים של הבכירים שלהם ולהפסיק את המלחמה, לכן אנחנו באים ואומרים לממשלה – עסקה עושים מעמדת כוח, תפעילו לחץ צבאי בלתי מתפשר, על כל הרצועה כולל רפיח, ולגשת לעסקה שתכלול את כולם. לא ייתכן שנשאיר מאחור גברים צעירים או חיילים, אנחנו חייבים לשחרר אותם מעמדת כוח, מעמדה של אל תתעסקו איתנו"

הפורום שמאגד תחתיו משפחות חטופים רבות התכנס בשבועות האחרונים לא מעט פעמים, "אנחנו נתמכים על ידי הציבור על כל גווניו, לא רק ציבור כזה או אחר, יש ציבור רב ומגוון שחושב כמונו, אגב לא צריך להיות מדינאי גדול או מצביא גדול כדי להבין שהחמאס טומן כאן מלכודת ושאם נשחרר רק חלק מהחטופים אנחנו נאבד את השאר. זה בלתי נתפס".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
פורום תקווה - משפחות חטופים
צילום: פורום תקווה משפחות חטופים

תגובה אחת

  1. למרות הכאב שלהם , הם רואים את המציאות😞
    אין לנו עם מי לדבר בצד השני וגם לא יהיה הם מונעים משינאה ורצון אדיר שאנחנו לא נחיה פה😡

Back to top button