מבזקיםפוליטי / מדיני

רוטמן: "במחבלים מטפלים באמצעות פגזים וטילים, לא בשיחה ממתינה"

יו"ר ועדת החוקה חה"כ שמחה רוטמן הגיב הבוקר (שלישי) להקלטה שהפיץ אתמול דובר צה"ל של השיחה שהתקיימה בין ראש מנהלת התיאום והקישור לעזה עם מנכ"ל משרד הבריאות ברצועת עזה, ד"ר יוסף אבו ריש לפני המבצע הממוקד בבית החולים שיפא.

ועדת החוקה - שמחה רוטמן
ארכיון. צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

רוטמן אמר כי "חמישה חודשים אחרי ה-7 באוקטובר הגיע זמן ניצחון. הסרטון הזה שהפיץ דובר צה"ל הוא הכל, חוץ מניצחון."

לדבריו, "במחבלים מטפלים באמצעות פגזים וטילים, לא בשיחה ממתינה או בדיאלוגים מנומסים על המצב. הדרג המדיני והדרג הצבאי שלנו הבטיחו לנו ניצחון. זו חובתנו לנופלים. זו חובתנו לחטופים. זו חובתנו לנרצחים. מי שלא רוצה או שלא מסוגל, שיפנה את מקומו לאחר."

‏רוטמן ציין כי "שיחת הטלפון הזו נשמעת כמו הקונספציה של ה-6/10. ואין לנו את הלוקסוס להישאר בקונספציה הזו. ‏זה הזמן לניצחון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2 תגובות

  1. אגב, צריך להחזיר את השמות הקודמים של משרדי הממשלה. לדוגמא, השר לביטחון פנים הוא שגיאה חמורה שגם עולה לנו ביוקר רב. כי בן גביר ובוחריו טועים לחשוב, ובצדק, שהוא שר הביטחון. צריך להחזיר את השם הקודם, כפי שהיה לפני שנים: שר המשטרה. וככזה הוא אחראי רק על פשיעה ועבריינות פנים. הוא אחראי על השקט והסדר הציבורי. אבל בפועל, הוא זה שגורם להפרת הסדר הציבורי. הוא, אגב, גם חושב שהוא גם שר התקשורת ואיש יחסי ציבור. בלשכה שלו אף פעם לא עונים ולא מרימים טלפונים. בפייסבוק שלו הוא אף פעם לא עונה. הרושם שלי ממנו שלילי מאד מאד. גם בלשכה של הגברת רגב אף פעם לא עונים. אותו דבר משרד ראש הממשלה. ובמוקד 110 של משטרת ישראל אף פעם אין מענה, והנתב חורש ת'ראש ולבסוף מתנתק. מדינה שהיא בושה אחת גדולה, הפקרות וזלזול, ריקבון ושחיתות מוסרית.

  2. כל אחד מנסה להמציא בדיחה חדשה. רוטמן ובן גביר נשמעים כמו אחשוורוש הטיפש עם הבדיחות המטופשות שלהם.

Back to top button