מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: הבחין באדם מבוגר מתהלך ברחוב, יצא מרכבו והטיח אותו ארצה

בימים האחרונים התלונן בתחנת המשטרה אדם ודיווח כי אביו, תושב ירושלים בן 69, הותקף בצורה קשה ברחוב מספר ימים קודם לתלונה שהוגשה. כתוצאה מכך הוא פונה לבית החולים, ואושפז כשמצבו קשה מאוד בשל פגיעת ראש.

מיד עם קבלת הדיווח, החלו שוטרי מחוז ירושלים בפעולות חקירה מגוונות במטרה להתחקות אחר החשוד במעשה. חוקרי המשטרה פעלו לאיסוף ממצאים וראיות, חשפו את זהות החשוד במעשה, והוצא נגדו צו מעצר בבית משפט.

אמש אותר החשוד בתקיפה, תושב ירושלים בן 36. הוא נעצר במקום עבודתו בירושלים על ידי שוטרי תחנת לב הבירה, והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחקירת המשטרה עד כה עולה כי לפני כשבוע, הבחין החשוד שנהג ברכבו בקורבן הולך ברחוב. אז מסיבה שטרם התבררה, על פי החשד עצר החשוד את נסיעתו ניגש לעבר הקורבן המבוגר והדף אותו. כתוצאה ממעשה זה, הוטח הקורבן על הכביש ונחבל קשות. בהמשך לכך, חזר החשוד לרכבו והמשיך בנסיעה מהמקום מבלי שניסה לסייע לאיש המבוגר שהיה מוטל בעקבות מעשיו על הכביש. זמן קצר לאחר מכן הקורבן כאמור פונה לקבלת טיפול רפואי.

במהלך היום, יובא החשוד בפני בית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות, ובמטרה למצות את החקירה והדין עם החשוד במעשה.

עצור - מעצר - חשוד - אזיקים
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button