מבזקיםפוליטי / מדיני

הצעת חוק הרבנים ירדה מסדר היום, "חובה עלינו לשאוף לאחדות בעם"

יו״ר הקואליציה אופיר כץ הודיע הבוקר (שלישי) כי החליט לא לקדם את הצעת חוק הרבנים. "לאחר שיחתי עם ראשי סיעות הקואליציה, וכן לאחר שיחתי עם יו"ר ש"ס אריה דרעי, הוחלט כי בעת הזו לא נכון לקדם חקיקה שנויה במחלוקת. על כן, הצעת חוק הרבנים תרד מסדר היום. בימים אלו החובה עלינו היא לשאוף לאחדות בעם כמה שניתן.", אמר כץ.

חה״כ שמחה רוטמן אמר בתגובה להחלטה כי "מאז תחילת המלחמה בוועדת החוקה העברנו בהסכמות ובפשרות עשרות רבות של חוקים בנושאים רבים ומגוונים. אני מקווה ובטוח שגם על הנושאים בהם איננו מסכימים נדע לנהל את המחלוקות בצורה עניינית שתכבד את העם, את הכנסת ואת מדינת ישראל."

שר הדתות לשעבר, ח״כ מתן כהנא מהמחנה הממלכתי אמר כי "טוב עשתה הקואליציה שהקפיאה את קידומו של חוק הרבנים והחוק לביטול רפורמת הכשרות, חוקים אשר ללא ספק היו פוגעים באינטרס הציבורי. מלחמה היא העת לאחדות ולא לקידום חוקים השנויים במחלוקת כה עזה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ אמר: "אני מברך על הסרת חוק הרבנים מסדר היום. בשעה שטובי בנינו ובנותינו נלחמים בגבורה בעזה, כש-134 חטופות וחטופים בשבי החמאס, עלינו להיות מאוחדים סביב מטרות המלחמה, ולא לעסוק בחקיקה שנויה במחלוקת שתזרע מחלוקת בעם ובהנהגה."

אופיר כץ
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button